• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
7
در نشست اساتید بسیجی نهاوند عـنـوان شد؛

نقش‌آفرینی اساتید بسیجی نهاوند در جهاد تبیین

  • کد خبر : 205008
  • 01 آذر 1402 - 9:06
نقش‌آفرینی اساتید بسیجی نهاوند در جهاد تبیین
نشست بصیرتی اساتید بسیجی نهاوند به مناسبت هفته بسیج با موضوع جهاد تبیین و مقاومت فلسطین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» نشست بصیرتی اساتید بسیجی دانشگاه‌های شهرستان نهاوند در هفته گرامیداشت بسیج با موضوع اهمیت جهاد تبیین و مقاومت در غزه در سالن جلسات شهید سلگی واقع در مجتمع آموزش عالی نهاوند برگزار شد.
این برنامه با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه نهاوند، رؤسای دانشگاه‌ها و جمعی از اساتید دانشگاه‌ها شهرستان به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج برگزار شد.
کامیار شیراوند سخنران این برنامه بابیان اینکه امروز ماجرای غزه رویارویی محور شرافت در برابر محور شرارت است و همه باید مشخص کنند که در کدام صف قرارگرفته‌اند.
وی اظهار داشت: آمریکا آمر و شریک اصلی جنایات صهیونیست‌ها در ۴۰ روز اخیر علیه مردم مظلوم غزه است و صهیونیست‌ها به پشتیبانی آن‌ها کودکان و مردم مظلوم غزه را قتل و عام می‌کنند.
استاد بسیجی دانشگاه‌های نهاوند گفت: رژیم اشغالگر قدس حمله تمام‌عیاری علیه کودکان و مردم مظلوم غزه انجام داده که نباید بدون پاسخ بماند و مردم غزه هم باصلابت در مقابل این حملات ایستاده‌اند.
وی ادامه داد: دشمنان جنگی ترکیبی را علیه کشور شروع کردند که نقش اساتید بسیجی در این جنگ بسیار مهم است و ما وظیفه‌داریم در راستای جهاد تبیین اقدام کنیم.
علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند نیز در این نشست اظهار داشت: هم‌زمانی هفته بسیج امسال با اتفاقات غزه باعث شد تا از این فرصت ارزشمند برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین استفاده نماییم.
وی رویکرد برنامه‌های بسیج در شهرستان را بر مبنای سه محور جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی عنوان کرد.
مختاری افزود: بسیج در هر عرصه‌ای واردشده موفق بوده و امید مردم است و در هفته بسیج برنامه‌های زیادی در شهرستان اجرا خواهد شد.
کیانی معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی فرماندار نهاوند نیز در این نشست با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: انتخابات مهم‌ترین رویداد سیاسی امسال است که وظیفه‌داریم در جهت مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت در انتخابات همه توان خود را بکار بگیریم.
وی افزود: علی‌رغم تهدیداتِ پیچیده دشمن، شتاب و رشد پیشرفت‌های صنایع ما در حوزه‌های نظامی و دفاعی قابل‌مقایسه با گذشته نیست و دشمن از این موضوع در هراس و نگرانی است.
کیانی اظهار داشت: نقش اساتید بسیجی در جهاد تبیین مهم و اثرگذار است و این عزیزان می‌توانند نقش‌آفرینی خوبی در این عرصه داشته باشد.
در پایان این نشست از اساتید بسیجی و پیشکسوتان بسیج دانشگاهی به مناسبت هفته بسیج تقدیر شد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=205008
  • دیدگاه‌ها برای نقش‌آفرینی اساتید بسیجی نهاوند در جهاد تبیین بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.