• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

نجات کوهنورد آسیب‌دیده از ارتفاعات روستای ملوسان نهاوند+ تصاویر

  • کد خبر : 64510
  • 20 اردیبهشت 1399 - 9:33
نجات کوهنورد آسیب‌دیده از ارتفاعات روستای ملوسان نهاوند+ تصاویر

علی کیانی از نجات یک کوهنورد که از ارتفاعات روستای ملوسان این شهرستان سقوط کرده بود خبر داد. علی کیانی، رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی از ارتفاعات کوه‌های ملوسان نهاوند سقوط کرده و نیاز به امدادرسانی است نیروهای هلال‌احمر به منطقه […]

علی کیانی از نجات یک کوهنورد که از ارتفاعات روستای ملوسان این شهرستان سقوط کرده بود خبر داد.

علی کیانی، رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی از ارتفاعات کوه‌های ملوسان نهاوند سقوط کرده و نیاز به امدادرسانی است نیروهای هلال‌احمر به منطقه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: امدادگران هلال‌احمر و فوریت‌های پزشکی نهاوند پس از حضور در ارتفاعات با کمک مردم این روستا امداد رسانی به این فرد آسیب دیده که از کوه سقوط کرده بود را شروع کردند.

رئیس هلال‌احمر نهاوند افزود: این فرد ۳۴ ساله با علائم شکستگی و آسیب پا، نیاز به امدادرسانی تیم کوهستان داشت که تیم امدادی پس از دسترسی به ارتفاعات، نسبت به ثابت نمودن مصدوم با کمک عوامل محلی و انتقال وی به پایین کوه اقدام کردند.

کیانی بابیان اینکه فرد مصدوم ساکن شهر نهاوند است، گفت: پس از انجام امدادهای اولیه، فرد مصدوم توسط آمبولانس فوریت های پزشکی به بیمارستان منتقل شد.

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=64510
  • دیدگاه‌ها برای نجات کوهنورد آسیب‌دیده از ارتفاعات روستای ملوسان نهاوند+ تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.