• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
5
فرمانده انتظامی ملایر:

ناکارآمدی و امنیت هدف دشمنان در فضای مجازی است

  • کد خبر : 193359
  • 22 مرداد 1402 - 10:38
ناکارآمدی و امنیت هدف دشمنان در فضای مجازی است
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر گفت: سال گذشته یک‌جنگ تمام عیار به راه‌انداخته شد و دشمن برنامه هایی نیز برای امسال دارد و ناکارآمد نشان دادن نظام و امنیت کشور هدف اصلی آنان است.

به گزارش عصر همدان؛ احمد ساکی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ملایر با اشاره به نقش رسانه ها در راستای تنویر افکار عمومی و‌ جذب رضایت مردم‌ اظهار کرد: خبرنگاران نقشی مهم در راستای ارتقای و اطلاع‌رسانی دستاوردهای نظام دارند.

وی با اشاره به شهادت شهید مدافع امنیت علی میرزایی حسین آبادی تصریح کرد: هر چند نبود این شهید برای خانواده و مردم سخت است اما شهادت دارای جایگاه والایی است و شهید اجر والایی نزد خدا دارد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: شهادت نتیجه فرهنگ عاشورایی و مهدوی است و تقارن شهادت شهید میرزایی با تاسوعا و عاشورا و حضور پرشور مردم مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود و مردم حمایت ویژه ای از مراسم‌های این شهید داشتند.

وی با اشاره با اغتشاشات سال گذشته و‌ همراهی عده‌ای خاص و‌ قلیل و سلبریتی‌ها با دشمنان و ایجاد اعتراضات خیابانی و خشونت علیه مردم تصریح کرد: برگزاری مراسم های بزرگداشت شهدا و حضور پرشور مردم نشان دهنده این است که این مظام مردمی است و مردم پای نظام و رهبری هستند و یک جمعیت یک درصدی علیه نظام فعال هستند.

ساکی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در راستای دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب تصریح کرد: شهادت شهدا تضمین کننده نظام است و ایران با فرهنگ عاشورا در مقابل تهدیدکنندگان سلامت و امنیت جامعه ایستادگی می‌کنند.

وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر تصریح کرد: شهید میرزایی به‌واسطه ایمان و اعتقاد و شجاعت در این راه شهید شد و و برای مقابله با سوداگران مرگ جان خود را فدا کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به هجمه‌های فرهنگی و سیاسی فراوان نظام تاکید کرد:  سال گذشته یک‌جنگ تمام عیار به راه‌انداخته شد و دشمن برنامه هایی نیز برای امسال دارد و ناکارآمد نشان دادن نظام و امنیت کشور هدف اصلی آنان است.

وی با بیان اینکه دشمن با تحریم‌های اقتصادی و دارویی به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام است، تصریح کرد: امروز جنگ رسانه ای است که دشمن به راه انداخته و  همه ظرفیت هارا به کار‌ گرفته اما امسال نیز پوزه دشمنان به خاک مالیده می‌شود و دشمنان به‌واسطه ارزش های اسلامی و‌ حمایت مردم از نظام کار به حایی نمی برند.

ساکی گفت: شبکه‌های مجازی هم تهدید و‌ هم فرصت هستند و باید در راه استفاده از این فضا مراقبت فراوانی کنیم و تزکیه و سواد رسانه نیاز اصلی فعالیت در فضای مجازی است.

وی افزود: تهدیدهای فضای مجازی دگرگونی شخصیتی و وابستگی فرهنگی ایجاد کرده و غفلت و جاهلیت  ایجاد می‌کند و مخاطب را  نسبت به محاسن کشور غافل می کند فرمانده نیروی انتظامی ملایر گفت: تنویر افکار عمومی و امید افرینی نیاز امروز است که خبرنگاران در این جبهه فعال هستند و می‌توانند در مشارکت های مردمی نسبت به نظام تاثیر گذار باشند و انتشار اخبار امیدوار کننده باعث احساس امنیت مردم می شود .

وی با اشاره به امار عملکرد نیروی انتظامی شهرستان ملایر چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار کرد: در‌چهار ماه نخست امسال بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده که افزایش ۴۰ درصدی داشته است.

ساکی با اشاره به دستگیری ۹۰۰ نفر خرده فروش و معتاد در ملایر بیان کرد: قتل در ملایر در چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد کاهش داشته و در نزاع و درگیری کاهش ۱۳ درصدی داشته ایم. وی به کشف ۵۴ هزار لیتر سوخت اشاره کرد و گفت: تصادفات منجر به فوت درون شهری کاهش ۵۰ درصدی داشته و در دستگیری متهمین  فراری افزایش ۱۰۸ درصدی داشته‌ایم.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=193359
  • دیدگاه‌ها برای ناکارآمدی و امنیت هدف دشمنان در فضای مجازی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.