• امروز : شنبه - ۲۶ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 15 June - 2024
1

نارضایتی شهروندان همدانی از قطعی طولانی مدت آب

  • کد خبر : 117658
  • 27 خرداد 1400 - 10:41
نارضایتی شهروندان همدانی از قطعی طولانی مدت آب

در حالی که شهروندان همدانی از قطعی طولانی مدت اب در این شهر ناراضی هستند، اما مسولان شرکت آب و فاضلاب استان، دلیل خاصی را برای علت قطعی آب بیان نمی کنند. به گزارش عصرهمدان؛ شهروندان منطقه خیابان پاسداران و بلوار شهید زمانی در همدان از قطعی آب شرب به مدت ۲۴ ساعت خبر دادند، […]

در حالی که شهروندان همدانی از قطعی طولانی مدت اب در این شهر ناراضی هستند، اما مسولان شرکت آب و فاضلاب استان، دلیل خاصی را برای علت قطعی آب بیان نمی کنند.

به گزارش عصرهمدان؛ شهروندان منطقه خیابان پاسداران و بلوار شهید زمانی در همدان از قطعی آب شرب به مدت ۲۴ ساعت خبر دادند، در حالیکه همدان روزهای گرمی را تجربه می کند قطعی آب به مدت طولانی باعث نارضایتی شهروندان شده و اعتراض آنها را به دنبال دارد.

مدیر عامل امورآب و فاضلاب همدان: مشکل خاصی در این منطقه وجود ندارد!

حسینی بیدار، مدیر عامل امورآب و فاضلاب همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: مشکل خاصی در این منطقه وجود نداشته و در حال حاضر قطعی آب وجود ندارد.

وی افزود: شهروندان در هر نقطه ای از شهر که با مشکل قطعی آب مواجه شوند بلافاصله بعد از برطرف شدن مشکلاتی از قبیل شکستگی لوله و غیره ، حضور پیدا کرده و در اسرع وقت اقدام می کنیم.

حسینی بیدار عنوان کرد: شهروندان برای قطعی آب می توانند با شماره ۱۲۲ تماس بگیرند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

حال که در آستانه بزرگترین رویداد تاریخی ایران، یعنی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستیم و لحظات سرنوشت سازی در ساعات آینده رقم خواهد خورد، نارضایتی شهروندان مشکلات زیادی را ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=117658
  • دیدگاه‌ها برای نارضایتی شهروندان همدانی از قطعی طولانی مدت آب بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.