• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
8
امام‌جمعه نهاوند:

ناامیدی دشمنان با حضور پرشور جوانان در پیش ثبت‌نام انتخابات

  • کد خبر : 194004
  • 28 مرداد 1402 - 9:25
ناامیدی دشمنان با حضور پرشور جوانان در پیش ثبت‌نام انتخابات
امام‌جمعه نهاوند گفت: انتخاب افراد انقلابی، اصلح و با ایمان و مشارکت حداکثری در انتخابات امسال بسیار مهم است.

به گزارش عصر همدان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در شورای فرهنگ عمومی نهاوند گفت: امروز دشمنان برای ایجاد و القای ناامیدی در کشور برنامه‌ریزی کرده‌اند که باید مراقب باشیم.

وی اظهار داشت: باید باکارهای فرهنگی و اجتماعی برای فرزند آوری و ازدیاد نسل فرهنگ‌سازی و برای ازدواج آسان تشویق و ترغیب کنیم. امام‌جمعه نهاوند در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات امسال اشاره کرد و افزود: پیش ثبت‌نام انتخابات با حضور پرشور داوطلبان به پایان رسید و کسانی که شرایط را دارد ثبت‌نام کردند.

وی ادامه داد: مشارکت حداکثری و انتخابی فردی خدمتگزار، صالح، باایمان و انقلابی بسیار مهم است که باید به این مسئله بااهمیت توجه کنیم. ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند نیز در این جلسه گفت: امسال به یاری خدا انتخابات مجلس شورای اسلامی با مشارکت خوب مردم نهاوند برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: وظیفه ما برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و فراهم کردن زیرساخت‌ها و شرایط است. فرماندار نهاوند افزود: مسئولین حق هیچ‌گونه دخالتی در انتخابات را ندارند و فقط وظیفه‌دارند در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری اقدام کنند.

وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان می‌شود همان‌طور که در مرحله پیش ثبت‌نام با حضور پرشور جوانان بازهم دشمنان ناامید شدند.

احمدوند اظهار داشت: این مردم هستند که تصمیم می‌گیرند چه کسی را به مجلس بفرستند و تنها وظیفهٔ ما مسئولین برگزاری انتخابات سالم است.

وی در پایان گفت: در مرحله پیش ثبت‌نام در شهرستان نهاوند ۱۱۶ نفر متقاضی ثبت‌نام کردند که نویدبخش انتخاباتی پرشور در شهرستان است.

انتهای پیام/ س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=194004
  • دیدگاه‌ها برای ناامیدی دشمنان با حضور پرشور جوانان در پیش ثبت‌نام انتخابات بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.