• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

موضوع ازدواج و فرزندآوری از اولویت های اصلی دولت است/ گلایه مردم از سخت‌گیری بانک‌ها

  • کد خبر : 182137
  • 30 فروردین 1402 - 11:09
موضوع ازدواج و فرزندآوری از اولویت های اصلی دولت است/ گلایه مردم از سخت‌گیری بانک‌ها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند گفت: عزم دولت بر خدمت‌رسانی بیشتر به مردم است و بانک‌ها هم باید شرایط پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را تسهیل کنند چون این موارد از اولویت های دولت است. به گزارش عصرهمدان؛ شهروز کیانی در ستاد تسهیل امور جوانان نهاوند گفت: بانک‌هایی که در راستای ارائه تسهیلات […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند گفت: عزم دولت بر خدمت‌رسانی بیشتر به مردم است و بانک‌ها هم باید شرایط پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را تسهیل کنند چون این موارد از اولویت های دولت است.

به گزارش عصرهمدان؛ شهروز کیانی در ستاد تسهیل امور جوانان نهاوند گفت: بانک‌هایی که در راستای ارائه تسهیلات پای کار باشند باید تقدیر شوند و بانک‌هایی که کم‌کار هستند باید تلاش خود را بیشتر کنند.

وی اظهار داشت: وظیفه ما خدمت به مردم است و باید شبانه‌روز تلاش کنیم و مشکلات پیگیری و کار انجام شود و جلسات باید خروجی داشته باشد و اثرات جلسات برای مردم‌ مشخص شود.

کیانی افزود: بحث وام ازدواج و فرزندآوری بسیار جدی است و از اولویت‌های اصلی دولت آیت الله رئیسی است و بانک‌ها برای پرداخت این تسهیلات باید شرایط را راحت تر کنند.

وی ادامه داد: علیرغم کارشکنی برخی‌ها ولی دولت عزم خود را برای خدمت‌رسانی جزم کرده است.

معاون فرماندار نهاوند با اشاره به مشکلات جوانان گفت: باید از تشکل‌های مردم نهاد استفاده شود چون ظرفیت‌های عظیمی در این حوزه وجود دارد و همت اداره ورزش و جوانان باید بیشتر شود چون بخش عظیمی از موضوعات در حوزه جوانان است.

وی ادامه داد: در پیگیری مصوبات اهتمام جدی داشته باشیم و نباید مصوبات روی زمین بماند و یک نفر مسئول پیگیری مصوبات باشد.

کیانی اظهار داشت: مردم از برخی از بانک‌ها گلایه دارند که باید به این گلایه‌ها رسیدگی شود و اگر مشکلی هست برطرف شود و بانک‌ها با در نظر گرفتن وضعیت مردم، شرایط را برای پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسهیل کنند.

وی خواستار استفاده از ظرفیت خیرین برای ازدواج شد و گفت: مجمع خیرین ازدواج می‌تواند بسیاری از مشکلات را که دولت قادر به حل آنها نیست، برطرف و از طرفی ازدواج جوانان را تسهیل کنند.

سلیمان جوانمردی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند نیز در این جلسه گفت: ۱۱۴۱ وام ازدواج در سال گذشته پرداخت شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی کمیته «سامان ازدواج» در شهرستان نهاوند بیان داشت: تسهیل و کمک در امر ازدواج و تشکیل خانواده در بین نسل جوان و استفاده از ظرفیت خیّرین و سمن‌ها در این امر از اهداف راه‌اندازی این کمیته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند افزود: تشکیل کمیته سامان ازدواج جوانان یکى از طرح‌هاى ماندگار و ابتکارى دولت سیزدهم مى باشد که در این طرح ٢٠ درصد از ظرفیت اماکن رفاهى، تفریحى، ورزشى و… ادارات دولتى و دستگاه‌هاى اجرایى مى‌بایست براى برگزارى مراسم ازدواج جوانان در نظر گرفته شود.

وی اظهار داشت: براساس سند تحول دولت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در امور جوانان تسهیل ازدواج است و در حال حاضر افزایش سن ازدواج یکی از دغدغه‌های ما است که از کمبود اشتغال پایدار نشات می‌گیرد.

جوانمردی در پایان گفت: ۱۱ بانک در شهرستان نهاوند پرداخت وام جوانان را برعهده دارند که در سال گذشته جمعاً مبلغ ۱۵۹ میلیارد و ۱۵۲ میلیون تومان پرداخت شده است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=182137
  • دیدگاه‌ها برای موضوع ازدواج و فرزندآوری از اولویت های اصلی دولت است/ گلایه مردم از سخت‌گیری بانک‌ها بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.