• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
4
روانشناس بالینی تاکید کرد:

مهارت‌های اجتماعی، کلید موفقیت در زندگی

  • کد خبر : 205932
  • 09 آذر 1402 - 7:39
مهارت‌های اجتماعی، کلید موفقیت در زندگی
انسان‌ها برای رشد و شکوفایی و رسیدن به کمال و برقراری ارتباط با هم‌نوعان و برآورد کردن نیازهایشان نیاز به ارتباطات موثر اجتماعی دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی <<عصر همدان>> حسین درخشنده گفت: خانواده به عنوان اولین پایگاه اجتماعی وهسته اولیه اجتماعی شدن افراد وظیفه آموزش مهارت‌های اجتماعی به فرزندان را دارد از این جهت برای نیل به این هدف مهم می‌بایست. تلاش کرذ.

وی افزود: به کودکان مهارت‌های اجتماعی را به صورت تدریجی آموزش دهید چرا که رشد مهارت‌های اجتماعی کودکان به آنها اجازه می‌دهد ارتباط لذت بخش‌تری با هم سن سوالان خود داشته باشند و در سیر رشد خود تجربه‌های موفق‌تری از برقراری روابط اجتماعی داشته باشند و این موضوع دارای برایندهای دیگری نیز می‌باشد که آرامش و شکل گرفتن شخصیت یکی از موارد مهم آن است.

روانشناس بالینی اذعان داشت: دوستی به بچه‌ها فرصتی برای تمرین مهارت‌های روابط اجتماعی پیشرفته ، مانند حل مسأله و مناقشات می‌دهد، محققین دانشگاه‌های مختلف پی بردند، بچه هایی که در سن ۵سالگی مهارت‌های سهیم شدن، گوش کردن، همکاری کردن و پیروی از قواعد را بهتر بلد هستند، در بزرگسالی شانس بیشتری برای رفتن به دانشگاه دارند.

 

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=205932
  • دیدگاه‌ها برای مهارت‌های اجتماعی، کلید موفقیت در زندگی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.