• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

معلمان ورزشی اسدآباد تخصص تربیت بدنی دارند/کمبود معلم ورزش در مدارس نداریم

  • کد خبر : 168122
  • 30 مهر 1401 - 8:58
معلمان ورزشی اسدآباد تخصص تربیت بدنی دارند/کمبود معلم ورزش در مدارس نداریم

سجاد محمدی‌شمیم با اشاره به فعالیت حدود ۴۰ الی ۵۰ نفر معلم ورزشی در مدارس که دارای تخصص تربیت بدنی هستند، گفت: با توجه به ساعات تعریف شده هیچ کمبودی در وجود معلم ورزشی نداریم و فقط ایرادی که هست و مشکل وزارتخانه ای است، ساعت اختصاصی برای معلم ورزشی در دوره ابتدایی در نظر […]

سجاد محمدی‌شمیم با اشاره به فعالیت حدود ۴۰ الی ۵۰ نفر معلم ورزشی در مدارس که دارای تخصص تربیت بدنی هستند، گفت: با توجه به ساعات تعریف شده هیچ کمبودی در وجود معلم ورزشی نداریم و فقط ایرادی که هست و مشکل وزارتخانه ای است، ساعت اختصاصی برای معلم ورزشی در دوره ابتدایی در نظر گرفته نشده و این امر به خود آموزگار سپرده شده است.

سجاد محمدی‌شمیم، سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با اشاره به هفته تربیت بدنی و در نظر گرفتن دو برنامه کلی مختص دانش آموزان و معلمان ورزشی در مدارس، اظهار کرد: یک کارگاه آموزشی در حوزه ورزش و برای بروزرسانی معلمان ورزشی و روشهای جدید تدریس برگزار شد.

وی برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در مدارس اسدآباد خبر داد و گفت: افتتاحیه این المپیاد در مدرسه شاهد حضرت خدیجه(س) انجام و دانش آموزان در رشته های مختلف به رقابت می‌پردازند.

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد تجلیل از معلمان ورزشی، برگزاری همایش پیاده روی و تیراندازی برای آنان را از دیگر برنامه های این هفته تربیت بدنی خواند و گفت: با توجه به ساعات تعریف شده هیچ کمبودی در وجود معلم ورزشی نداریم و فقط ایرادی که هست و مشکل وزارتخانه است، ساعت معلم اختصاصی برای دوره ابتدایی در نظر گرفته نشده و این امر به خود آموزگار سپرده شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۴۰ الی ۵۰ نفر معلم ورزشی در مدارس فعالیت دارند، خاطرنشان کرد:همه معلمان ورزشی ما دارای تخصص تربیت بدنی هستند.

محمدی‌شمیم با اشاره به اینکه معلمان ورزشی ما در رشته های مختلف دارای مقام های کشور و سرآمد هستند، گفت: تیم آموزش و پرورش در رشته والیبال مقام اول، فوتسال دوم، پیشکسوتان مقام سوم را دارند.

وی با اشاره به وجود ۸ سالن ورزشی تخصصی در رشته های بسکتبال، والیبال، غیر توپی و … گفت: امسال در طول ۵ ماهه این سالن‌ها تجهیز شدند.

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد تصریح کر: همچنین تفاهنامه‌هایی را با انجمن های ورزشی و هیأتهای ورزشی برای استعداد یابی در حوزه ورزشی در مدارس بسته ایم.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=168122
  • دیدگاه‌ها برای معلمان ورزشی اسدآباد تخصص تربیت بدنی دارند/کمبود معلم ورزش در مدارس نداریم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.