• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

مشکلات و موانع بر سر راه تولید کنندگان همدانی/ از روند صدور پروانه بهره‌برادری تا تحریم ها و گرانی کمبود مواد اولیه

  • کد خبر : 104014
  • 28 بهمن 1399 - 12:37
مشکلات و موانع بر سر راه تولید کنندگان همدانی/ از روند صدور پروانه بهره‌برادری تا تحریم ها و گرانی کمبود مواد اولیه

ظاهر پور مجاهد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۶۷ مصوبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان صادر شده است. به گزارش عصر همدان؛ ستاد تسهیل و رفع موانع و مشکلات تولید کنندگان استان همدان در راستای کمک و مرتفع نمودن چهار طرح تولیدی و یک طرح […]

ظاهر پور مجاهد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۶۷ مصوبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان صادر شده است.

به گزارش عصر همدان؛ ستاد تسهیل و رفع موانع و مشکلات تولید کنندگان استان همدان در راستای کمک و مرتفع نمودن چهار طرح تولیدی و یک طرح خدماتی وارد کار شد موانع پیش روی آنها را برای ادامه فعالیت برداشت.

کارخانه آرد سینا به دلیل شرایط تحریم موفق به توسعه برنامه خود به صورت کامل نشده بود و معوقات بانکی نیز از دیگرمشکلات اصلی این واحد تولیدی بود که برای این موضوع هم تصمیماتی گرفته شد.

در این نشست نماینده کارخانه رب گوجه فرنگی اسدآباد نیز مشکلات خود را انتقال مالکیت و برخی مشکلات مدیریتی عنوان کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارد ی همدان در این جلسه تخصصی خواستار اجرای دقیق مصوبات شد و از دستگاه های اجرایی و بانکها خواست به تصمیمات اتخاذ شده در این ستاد همانند یک قانون تمکین کرده و در اسرع وقت آنها را اجرا کنند.

پور مجاهد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۶۷ مصوبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان صادر شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارد ی همدان در پایان افزود: شرایط سرمایه گذاری در استان باید سریع تر صورت گیرد و معطل کردن کسانی که قصد سرمایه گذاری در بخشهای مختلف را دارند جایز نیست و کارهای آنها در اولویت دستگاه های مربوطه قرار گیرد.

انتهای پیام/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=104014
  • دیدگاه‌ها برای مشکلات و موانع بر سر راه تولید کنندگان همدانی/ از روند صدور پروانه بهره‌برادری تا تحریم ها و گرانی کمبود مواد اولیه بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.