• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
8
روستا به روستا با دادستان همدان؛

مشکلات روستای کنجینه حل شدنی است

  • کد خبر : 197670
  • 27 شهریور 1402 - 9:36
مشکلات روستای کنجینه حل شدنی است
دادستان همدان در بازدید میدانی از روستای کنجینه و بررسی مطالبات اهالی این روستا گفت: مشکلات این روستا حل شدنی است و لازمه آن پیگیری و ورود مردم و مهمتر عمل به وعده های اداراتی به مانند برق، آبفا و بنیاد مسکن است.

به گزارش عصر همدان به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان؛ «حسن خانجانی موقر» در حاشیه حضور خود در روستای کنجینه، گفت: با مشاهده استشهادیه و به دنبال آن درخواست اهالی کنجینه برای حضور در روستا و بازدید میدانی از وضعیت موجود، از مسوولان از جمله بخشدار و مدیران آبفا، برق و بنیاد مسکن دعوت شد تا در این بازدید همراه شوند.

وی اعلام کرد: بی سرو سامانی در نحوه تخلیه فاضلاب و نبود شبکه فاضلاب (گاه رها شده در طبیعت، گاه استفاده از چاه و …)، وجود تیرهای چراغ برق در زمین های تعدادی از اهالی، عدم آسفالت معابر اصلی روستا برخی از مشکلاتی بود که مطرح شد و مطالبه به حق اهالی است.

دادستان همدان افزود: به گفته مدیران مربوطه خوشبختانه اعتبار لازم برای اصلاح شبکه و جا به جایی تیرهای چراغ برق این روستا تأمین شده و پس از بازنگری طرح بهسازی روستا توسط بنیاد مسکن، به زودی خواسته اهالی محقق می شود.

خانجانی موقر درباره خاکی بودن بخشی از معابر اصلی این روستا نیز گفت: از آنجا که گفته شده اعتبار این مهم از سوی بنیاد مسکن تأمین نشده، با ورود دهیار برای جدول کشی اطراف خیابان و بعد ورود بنیاد مسکن و بهره گیری از قیر رایگان این مشکل هم حل شدنی است و انتظار داریم دهیاری و بخشداری سریعتر با همیاری اهالی و خودیاری ایشان، اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در ادامه عنوان کرد: به نظر با توجه به مشکل تأمین اعتبار بحث مطالعاتی طرح لوله کشی فاضلاب روستایی انجام نشده و روند آن هم طولانی خواهد بود، با این حال مدیر آبفای شهرستان وعده داده که اگر اهالی به میدان بیایند طرح مشاوره ای اجرای شبکه فاضلاب (قرار دادن لوله های فاضلاب در چه عمق و چه اندازه) را رایگان انجام می دهد.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=197670
  • دیدگاه‌ها برای مشکلات روستای کنجینه حل شدنی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.