• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0

مسیر زائران اربعین از گردنه اسدآباد همچنان در خاموشی است

  • کد خبر : 164389
  • 14 شهریور 1401 - 8:51
مسیر زائران اربعین از گردنه اسدآباد همچنان در خاموشی است

تا اربعین حسینی ۱۲  روز مانده و همچنان مسیر عبوری هزاران زائر اربعینی از گردنه اسدآباد در خاموشی به سر می برد. به گزارش عصرهمدان؛ چند ماهی است گردنه اسدآباد که مسیر هزاران خودروی سبک و سنگین است، از پیچ تاریکی می‌گذرد و این در حالی است که قرار است هزاران زائر از این مسیر […]

تا اربعین حسینی ۱۲  روز مانده و همچنان مسیر عبوری هزاران زائر اربعینی از گردنه اسدآباد در خاموشی به سر می برد.

به گزارش عصرهمدان؛ چند ماهی است گردنه اسدآباد که مسیر هزاران خودروی سبک و سنگین است، از پیچ تاریکی می‌گذرد و این در حالی است که قرار است هزاران زائر از این مسیر برای رسیدن به اربعین حسینی حرکت کنند.

پیش از این هم در چندین گزارش تصویری و فیلم رسانه محلی به موضوع تاریکی این مسیر گردنه پرداخته است که متأسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

یادآور می شویم که معاون سیاسی فرمانداری اسدآباد هم در گفتگویی با یکی از رسانه ها اعلام کرده بود که قبل از شروع اربعین حسینی مسیر گردنه اسدآباد تا ۱۰ کیلومتر ایمن سازی آن انجام خواهد شد این درحالی است که هنوز این گردنه بعداز چندین هنوز به صورت کامل چراغ روشنی را به خود ندیده است.

البته براساس بررسی انجام شده آسفالت ریزی در این گردنه در حال انجام است اما همچنان روشنایی جدید از حاشیه به وسط جاده منتقل نشده است! و بیشتر روشنایی ها در پیچ های خطرناک گردنه خاموش است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=164389
  • دیدگاه‌ها برای مسیر زائران اربعین از گردنه اسدآباد همچنان در خاموشی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.