• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
5
فرماندار همدان:

مسکن ملی محرومان آماده بهره‌برداری است

  • کد خبر : 202743
  • 10 آبان 1402 - 7:57
مسکن ملی محرومان آماده بهره‌برداری است
فرماندار همدان گفت: پروژه ۲۰۰ واحدی مسکن محرومان، واقع در شهرک بهشتی صد در صد پیشرفت فیزیکی دارد و آماده بهره‌برداری است.

به گزارش عصر همدان؛ مسلم مخفی شب گذشته در بیست دومین جلسه شورای تامین مسکن گفت: با پیگیری شهرداری  ۱۱۸ هکتار  اراضی جدید نیز برای تامین مسکن همدان، الحاق شد.

وی با اشاره به پیشرفت  فیزیکی صد در صدی  پروژه ۲۰۰ واحدی شهرک بهشتی، عنوان کرد: این ۲۰۰ واحد  شامل ۸۰ واحد در چهار بلوک ۲۰ واحدی مسکن محرومان است و در حال حاضر اقدامات بهره‌برداری از این واحدها در حال انجام است.

فرماندار همدان با تاکید بر تلاش برای تحویل هرچه سریع‌تر این۲۰۰ واحدی، عنوان کرد: فعلاً محوطه سازی در این مکان انجام نشده و همچنین خواسته ما همت مسئولین مربوطه برای آماده سازی و واگذاری ۱۲۰ واحدی است که در این صورت باعث مشاهده و امید آفرینی مردم می‌شویم.

مخفی با بیان کیفیت بالای ساخت ۱۲۰ واحدی مسکن ملی، اذعان داشت: این پروژه، در ۶ بلوک ۲۰ واحدی با پیشرفت ۹۰ درصدی اکنون در حال نازک‌کاری است.

وی با اشاره به پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه ۶۹۰ واحدی شهرک شهید بهشتی، که در سال بعد تحویل داده خواهد شد، تصریح کرد: پروژه ۶۰۰ واحدی شهرک شهید بهشتی، در حال گودبرداری بوده و همچنین از طریق نظام مهندسی برای اجرای فونداسیون، در حال پیگیری است.

فرماندار همدان با بیان فعال بودن پروژه بزرگ شهرک پرواز، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت مسئولین متولی، شاهد حل مشکل مسکن در شهر باشیم.

انتهای پیام/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=202743
  • دیدگاه‌ها برای مسکن ملی محرومان آماده بهره‌برداری است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.