• امروز : پنج شنبه - ۱۰ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 30 May - 2024
8
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند:

مردم نهاوند ۱۳ آبان حماسه می‌آفرینند

  • کد خبر : 202859
  • 11 آبان 1402 - 10:32
مردم نهاوند ۱۳ آبان حماسه می‌آفرینند
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان با حضور پرشور مردم همیشه درصحنه نهاوند در ۴ منطقه شهری این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار «عصر همدان» گفت: مردم مسلمان و انقلابی ایران همواره در برهه‌های مختلف نشان دادند که در مقابل استکبار ایستاده‌اند.

وی اظهار داشت: استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا همواره با اصل انقلاب اسلامی مشکل داشته‌اند و دشمن اصلی ملت هستند.

گروسی عنوان کرد: تبعید امام راحل، تسخیر لانه جاسوسی و شهادت دانش آموزان ازجمله مهم‌ترین اتفاقات روز ۱۳ آبان است که پشت همه آن‌ها آمریکا قرار دارد.

وی افزود: روز ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی مردم ایران اسلامی است و هرسال راهپیمایی باشکوهی با حضور آحاد مردم برگزار می‌شود و امسال نیز مردم بازهم حماسه می‌آفرینند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: مردم انقلابی و همیشه درصحنه نهاوند نیز امسال به یاری خدا با حضور خود بار دیگر استکبارستیز بودن خود را نشان می‌دهند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم ۱۳ آبان در این شهرستان اظهار داشت: امسال در ۴ بخش شهرستان راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برگزار می‌شود.

گروسی عنوان کرد: علاوه بر نهاوند در شهرهای فیروزان، برزول، گیان مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان برگزار می‌شود و مردم بار دیگر حضور خود را نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: راهپیمایی شهر نهاوند از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه از مقابل مسجد شهید آیت‌الله حیدری شروع و مراسم اصلی و سخنرانی در میدان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: سخنران مراسم نهاوند حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی امام‌جمعه خواهد بود.

وی بابیان اینکه راهپیمایی در دیگر شهرها هم از ساعت ۱۰ آغاز می‌شود، اظهار داشت: راهپیمایی در شهر برزول از چهارراه مهدیه این شهر به سمت گلزار شهدا با سخنرانی حجت‌الاسلام پورمند برگزار می‌شود.

گروسی اظهار داشت: در شهر فیروزان نیز راهپیمایی از مقابل مسجد جامع به سمت شهرداری با سخنرانی علی مختاری فرمانده سپاه شهرستان و در شهر گیان نیز از مقابل مسجد حضرت ابوالفضل (ع) به سمت گلزار شهدا با سخنرانی غلامرضا رستمی با حضور مردم ولایتمدار این بخش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=202859
  • دیدگاه‌ها برای مردم نهاوند ۱۳ آبان حماسه می‌آفرینند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.