• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
1

مردمی کردن یارانه ها کار جهادی دولت بود/ تولید روزانه ۷۵۰ تن روغن بسته بندی و تصفیه شده در کارخانه روغن نهاوند

  • کد خبر : 152909
  • 29 اردیبهشت 1401 - 9:52
مردمی کردن یارانه ها کار جهادی دولت بود/ تولید روزانه ۷۵۰ تن روغن بسته بندی و تصفیه شده در کارخانه روغن نهاوند

مومنعلی خزایی گفت: طرح مردمی کردن یارانه ها یک کار جهادی بود که کسی جسارت اجرای آن را نداشت و توسط آیت الله رئیسی انجام شد. مومنعلی خزایی، مدیرعامل کارخانه کشت و صنعت خزل و روغن نگین نهاوند در خصوص طرح مردمی کردن یارانه ها به خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: تمام کشورهای منطقه از یارانه آرد و […]

مومنعلی خزایی گفت: طرح مردمی کردن یارانه ها یک کار جهادی بود که کسی جسارت اجرای آن را نداشت و توسط آیت الله رئیسی انجام شد.

مومنعلی خزایی، مدیرعامل کارخانه کشت و صنعت خزل و روغن نگین نهاوند در خصوص طرح مردمی کردن یارانه ها به خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: تمام کشورهای منطقه از یارانه آرد و روغن و گندم کشور ما استفاده می کردند که با اجرای این طرح الان خود مردم از این یارانه استفاده می کنند.

وی اظهار داشت: الان کشاورزان و کارگران و دامداران از این یارانه بهره می برند و مردم باید صبور باشند تا این طرح جا بیفتد چون برای همه خوب است.

خزایی افزود: مردم باید بدانند که هیچ کسی جسارت اجرای این طرح را نداشت جز آیت الله رئیسی که آن را اجرا کرد و واقعا سنگ تمام گذاشت که این طرح را اجرا کرد.

وی با بیان اینکه از این طرح استقبال می کند، افزود: من به عنوان یک تولید کننده یاری گر نظام و دولت هستم و ۳ سال پیش که کارآفرین برتر شدم به دولت گفتم که شما کاری کنید تا مردم از حذف این ارز سود ببرند.

مدیر عامل کارخانه روغن‌نگین نهاوند گفت: حذف این ارز ترجیحی را کسی نمی توانست اجرا کند به غیر از دکتر رئیسی که واقعا به نظر من یک بتی بود که رئیس جمهور این بت را شکست.

وی به مردمی که کالاها را احتکار می کنند، گفت: این کار اشتباه است و کار درستی نیست و باید خودمان قدم اول را برادریم و همراه دولت و نظام باشیم.

خزایی در خصوص اخرین وضعیت کارخانه نیز اظهار داشت: از لحاظ تامین روغن هیچ مشکلی نداریم و در روز ۲۵۰ تن روغن بسته بندی شده و ۵۰۰ تن تصفیه شده تولید می کنیم.

وی با اشاره به تولید روزانه کارخانه روغن نگین نهاوند افزود: در بخش روغن کشی هم در ۲۴ ساعت ۱۵۰۰ تن سویا و ۷۰۰ تن کلزا استفاده می کنیم و هیچ مشکلی نداریم.

خزایی اظهار داشت: باید مردم صبور باشند و به نظر من این طرح مردمی کردن یارانه ها یک کار جهادی بود که آیت الله رئیسی انجام داد تا یارانه ها به دست مردم برسد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=152909
  • دیدگاه‌ها برای مردمی کردن یارانه ها کار جهادی دولت بود/ تولید روزانه ۷۵۰ تن روغن بسته بندی و تصفیه شده در کارخانه روغن نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.