• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1

مراکز افق در سراسر استان همدان آماده‌ی یاری نیازمندان/توزیع ۲۵۰۰ بسته کمک معیشتی به خانوار های کم توان

  • کد خبر : 111779
  • 11 اردیبهشت 1400 - 12:48
مراکز افق در سراسر استان همدان آماده‌ی یاری نیازمندان/توزیع ۲۵۰۰ بسته کمک معیشتی به خانوار های کم توان

حجت‌الاسلام علی حسینی اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه ی استان همدان در اقدامی اهدای ۲۵۰۰ بسته ی معیشتی را در ماه مبارک رمضان انجام می دهد. هم زمان با فرا رسیدن روز اکرام و تکریم خیرین حجت‌الاسلام علی حسینی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفتگویی با خبرنگار عصر همدان […]

حجت‌الاسلام علی حسینی اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه ی استان همدان در اقدامی اهدای ۲۵۰۰ بسته ی معیشتی را در ماه مبارک رمضان انجام می دهد.

هم زمان با فرا رسیدن روز اکرام و تکریم خیرین حجت‌الاسلام علی حسینی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفتگویی با خبرنگار عصر همدان ضمن اشاره به قانون منع تجمعات در شرایط شیوع بیماری کرونا گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و ورود کشور به موج چهارم شیوع کرونا به هیچ عنوان همچون سال های گذشته قادر به برگزاری مراسمات به صورت حضوری نبودیم بلکه برنامه های تدارک دیده شده برای ماه مبارک رمضان به صورت مجازی و در صفحات اجتماعی بقاع متبرکه ی هر شهرستان بارگذاری شده و این فرایند تا عید فطر همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سعی کردیم برنامه ‌ی روز مره ی اداره امور خیریه در بقاع متبرکه را حفظ کنیم، توضیح داد: باهماهنگی هایی که صورت گرفت بخش تفسیرقرآنی که در امام زاده عبد الله هر روز انجام می شد همچنان بر قرار است و به صورت تصویری و از سازمان صدا و سیما ضبط و پخش می شود.

حسینی در باب اهدای اقلام کمکی به نیاز مندان تصریح کرد: بناداریم در سراسر استان حدود ۲۳۰۰ بسته ی معیشتی و سبد غذایی که شامل برنج،روغن، ماکارانی، گوشت و حبوبات است بین افراد نیاز مند توزیع کنیم که ارزش ریالی هر بسته حدودا ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه از این طرح با عنوان طرح ضیافت همدلی نام برد و توضیح داد: این بسته های کمک معیشتیبین اقشار نیاز مندی که توسط مراکز افق واقع در بقاع متبرکه ی سطح هر استان شناسایی شده اند و همچنین افرادی که توسط کمیته ی امداد و بهزیستی معرفی می شوند توزیع می شود.

وی در ادامه گفت: توزیع این بسته های حمایتی از ابتدای ماه رمضان در بعضی از شهرستان ها آغاز شده است و با فرا رسیدن میلاد امام حسن (ع)، پس از آن شب های قدر ادامه پیدا می کند و با پایان ماه مبارک رمضان ختم خواهد شد.

حسینی مراکز افق در بقاع متبرکه سطح استان را معرفی کرد: به لطف خداوند مراکز افق در تمام بقاع متبرکه تشکیل و فعال است برنامه‌ی کاری این تشکل ها در امام زاده ها این است که افراد نیازمند حومه ی همان بقعه را شناسایی کنند تااز منابعی چون کمک های مردمی و موقوفات به این افراد کمک رسانی صورت بگیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد مراکز افق دربقاع مبترکه همواره آماده ی دریافت کمک های خیر خواهانه ی مردم عزیز به نیازمندان خواهد بود.

انتهای پیام / رض

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=111779
  • دیدگاه‌ها برای مراکز افق در سراسر استان همدان آماده‌ی یاری نیازمندان/توزیع ۲۵۰۰ بسته کمک معیشتی به خانوار های کم توان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.