• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
1
فرماندار همدان تاکید کرد:

مدیران فشل عامل بر زمین ماندن کنارگذرغربی همدان

  • کد خبر : 203485
  • 15 آبان 1402 - 8:07
مدیران فشل عامل بر زمین ماندن کنارگذرغربی همدان
فرماندار همدان گفت: مدیران فشل و بی تحرک عامل بر زمین ماندن پروژه کنارگذرغربی همدان هستند.

به گزارش «عصر همدان» به نقل از هگمتانه آنلاین؛ مخفی فرماندار همدان در جلسه بررسی پروژه های راه شهرستان که با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، مدیر شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل استان، مدیر عامل راه آهن همدان وغرب کشور برگزار شد، گفت: کنارگذر غربی همدان، راه مرادبلاغی به قهاوند، ایستگاه و راه دسترسی به راه آهن همدان از جمله پروژه های مهم ما و مورد مطالبه جدی مردم هستند که متاسفانه در سال جاری تاکنون پیشرفت مناسبی نداشته است!

یک‌سال گذشته شنیدیم ایستگاه راه آهن همدان با بیش از ٩٠ درصد پیشرفت فیزیکی و کنارگذر غربی با بیش از ٨۵ درصد پیشرفت فیزیکی به‌دنبال جذب اعتبار برای ادامه کار است و پیگیری هایی نیز از سوی مدیران استان و نماینده مجلس انجام شده که منجر به جذب اعتبارات استانی از سفر ریاست جمهوری شده است اما برخی مدیران دستگاه های اجرایی هیچ تحرکی برای جذب اعتبارات ملی ندارند.

تلفات جانی قابل توجه در راه مرادبلاغی به قهاوند و مخاطرات راه دسترسی به راه آهن همدان زیبنده این شهر مدعی در عرصه گردشگری نیست و دستگاه‌های اجرایی در سطح وزارتخانه‌ها به‌خصوص در حوزه راه از نجابت مردم سوء استفاده نکنند.

برخی از پیمانکاران صادقانه و منصفانه با پروژه‌ها برخورد نمی کنند، گرچه ایده غیرکارشناسی جابجایی ایستگاه راه آهن همدان نیز مانع اساسی برای تکمیل این پروژه شد.

 

انتهای پیام/ د

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=203485
  • دیدگاه‌ها برای مدیران فشل عامل بر زمین ماندن کنارگذرغربی همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.