• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2
معاون دادستان اسدآباد:

مدیران دولتی حق استفاده از خودروهای دولتی در ساعات غیر اداری ندارند

  • کد خبر : 194486
  • 01 شهریور 1402 - 8:49
مدیران دولتی حق استفاده از خودروهای دولتی در ساعات غیر اداری ندارند
معاون دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه یکی از تخلفات برخی مدیران دولتی استفاده شخصی از خودروهای دولتی است،گفت: اگر کارمندی تخلف اینگونه داشته باشد، گریبانگیر مدیر آن اداره خواهد شد، بنابراین باید مدیران هم خود رعایت کنند و هم بر کارکنان‌ زیر مجموعه نظارت داشته باشند.

به گزارش عصر همدان؛ سیاح در شورای اداری شهرستان اسدآباد با بیان اینکه طبق قانون اساسی قوه قضائیه به عنوان مدعی العموم در تمام اموری که پای مردم در میان باشد، ورود می‌کند، گفت: هرجا که لازم باشد و حقی از هر کسی ولو یک نفر ضایع شده باشد، قوه قضائیه مکلف به ورود به آن است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان اسدآباد با تذکر به برخی مدیران در استفاده شخصی از خودروهای دولتی در ساعات غیراداری، گفت: قبلا این مورد تذکر داده شده و دو مورد هم تخلف ثبت و منجر به توقیف خودرو شده که با وساطت بدون حکم مأموریت و مورد خاص در ساعات خودرو در حال تردد باشید.

وی خطاب به مدیران گفت: نظارت بر عوامل و کارکنان زیر دست خود را بیشتر داشته باشید، چراکه تخلفات آنان گریبانگیر مدیران هم خواهد شد، ما نمی‌توانیم بگذاریم عده‌ای چهره نظام را مخدوش کنند.

سیاح گفت: در اینکه دولت اقداماتی زیادی ارائه کرده، شکی نیست اما دولتی که با نام مردمی سر کار آمده قطعا باید خدماتش نسبت به دولت قبل فرق داشته باشد، ما باید انتظار رضایتمندی‌مان از ادارات بالا برود، زمانی که این موضوع محقق شود، سرازیری ارباب رجوع به سمت دادسرا و فرمانداری کم می‌شود، کمااینکه کمتر شده اما چندان محسوس نیست.

وی با بیان اینکه برخی ادارات برای انجام امور مردم دستور دادستانی را عنوان می‌کنند، گفت: دادستان اختیارات قانونی دارد و می‌تواند درآن میزان دستور دهد، هر موردی را نباید دنبال دستور قضایی باشید.

معاون دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان اسدآباد با گلایه‌مندی از شهرداری، گفت: امروز یک بلوار درست در سطح شهر دیده نمی‌شود، مثلا بلوار ۲۲ بهمن که در مسیر عبور زائران اربعین حسینی است، اما هیچ‌گونه جذابیتی در این بلوار نیست. وی خاموشی پارک‌ها، عدم آسفالت‌ریزی گردنه، عدم تکمیل زیرگذر موسی‌آباد، را از دیگر مشکلات شهرستان برشمرد و گفت: در خصوص خاموشی پارک‌ها اداره برق و شهرداری اقدامی نکردند، و راهداری هم در زمینه گردنه قرار بود ۲۰ روزه روشنایی گردنه را به اتمام برساند.

سیاح با اشاره به گلایه مردم از برخی بانک‌ها، گفت: اینجا جای تعارف نیست، بیشتر گله مردم در خصوص عدم پرداخت به موقع وام ازدواج و ارائه خدمات بانکی است، متأسفانه بانک‌ها مقابل دستور رئیس جمهور هم می‌ایستند.

وی با بیان اینکه برخی ادارات را برای مسائلی احضار کرده بودیم، که ناراحت شده بودند، افزود: دادستان و قوه قضائیه به عنوان مدعی‌العموم هر جا صلاح بداند، هر شخصی را احضار می‌کند، اگر ما تشکیل پرونده نمی‌دهیم از این باب است که مشکلات حل شود.

معاون دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان اسدآباد عملکرد حراست ادارات را ضعیف خواند و گفت: مدیران از رسانه و جوهای رسانه‌ای نترسید، هیچ اتفاقی می‌افتد، مسئولی که پاک باشد، از رسانه نمی‌ترسد. وی با بیان اینکه حسب ددستور رئیس قوه قضائیه، هیچ واحد تولیدی بدون دستور قضایی تعطیل نمی‌شود، افزود: اگر موردی تعطیل شده، حتما یا مربوط به بانک است یا مشکلی با ادارات دولتی دارد، به دستگاه قضایی برنمی‌گردد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=194486
  • دیدگاه‌ها برای مدیران دولتی حق استفاده از خودروهای دولتی در ساعات غیر اداری ندارند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.