• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

مدرسه وندرآباد اسدآباد در مهرماه تکمیل می‌شود/ اشتغال زایی بنیاد برکت برای ۳۰۰ نفر

  • کد خبر : 72501
  • 05 تیر 1399 - 11:01
مدرسه وندرآباد اسدآباد در مهرماه تکمیل می‌شود/ اشتغال زایی بنیاد برکت برای ۳۰۰ نفر

مجید درویشی از وعده تکمیل مدرسه وندرآباد اسدآباد از سوی بنیاد برکت در مهرماه خبر داد و گفت: این بنیاد تنها با پنج نیرو در شهرستان توانسته با پرداخت ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد کند. به گزارش عصر همدان؛ مجید درویشی، فرماندار شهرستان اسدآباد در کمیته اشتغال شهرستان اسدآباد یکی از دغدغه های […]

مجید درویشی از وعده تکمیل مدرسه وندرآباد اسدآباد از سوی بنیاد برکت در مهرماه خبر داد و گفت: این بنیاد تنها با پنج نیرو در شهرستان توانسته با پرداخت ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد کند.

به گزارش عصر همدان؛ مجید درویشی، فرماندار شهرستان اسدآباد در کمیته اشتغال شهرستان اسدآباد یکی از دغدغه های اصلی کشور را اشتغال دانست و اظهار کرد: در همین راستا بنیاد برکت که زیر نظر رهبری است، در ایجاد اشتغال ورود و پیشگام تر از دستگاه های اجرایی عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه ما به عنوان دستگاه های اجرایی شهرستان اسدآباد ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد یک هزار و ۳۸۰ نفر اشتغال را متعهد شده بودیم، گفت: از این میزان حدود ۲۴ میلیارد تومان آن در ایجاد اشتغال محقق شده است.

درویشی یادآور شد: بنیاد برکت تنها با پنج  نیرو در شهرستان توانست با پرداخت ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات برای ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد کند و باید دست بنیاد برکت را بوسید.

وی با اشاره به کمبود فضای اداری بنیاد برکت، گفت: در صورت وجود امکانات و فضای بیشتر قطعا” این بنیاد خدمات بهتری را ارائه می دهد که قول مساعد برای حل این مشکل را می دهیم.

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی باید به افرادی که اهلیت و در اولویت هستند، داده شود، از دهیاران خواست که صداقت و امانتدار را در ارائه اطلاعات افراد متقاضی وام به بنیاد داشته باشند.

وی خطاب به دستگاه‌های صمت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، گفت: بنیاد برکت در کنار سامانه رصد و کارا تکمیل کننده کار دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد اشتغال است.

درویشی با تاکید بر اینکه بنیاد برکت باید روستاهای زیر ۵۰ خانوار را برای دریافت اشتغال هم مدنظر قرار دهد، گفت: یکی از شاخصه‌های توسعه این شهرستان در بخش دامداری است که ۱۵ تا ۲۰ درصد نیاز استان را تأمین می کند.

فرماندار شهرستان اسدآباد از تکمیل مدرسه وندرآباد در مهرماه خبر داد و گفت: ساخت این مدرسه یکی از مطالبات اهالی وندرآباد است که توسط بنیاد برکت در حال انجام است.

وی از توزیع پنج تن گوشت مرغ از سوی بنیاد برکت خبر داد که برای کمک به اقشار نیازمند جامعه اسدآباد اختصاص داده شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=72501
  • دیدگاه‌ها برای مدرسه وندرآباد اسدآباد در مهرماه تکمیل می‌شود/ اشتغال زایی بنیاد برکت برای ۳۰۰ نفر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.