• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1

مدرسه ابتدایی دارانی بعد از ۳ سال ساخته نشده!/ مدیر مدرسه دارانی، همان تنها معلم روستا برای ۶ پایه!

  • کد خبر : 133852
  • 09 آبان 1400 - 8:28
مدرسه ابتدایی دارانی بعد از ۳ سال ساخته نشده!/ مدیر مدرسه دارانی، همان تنها معلم روستا برای ۶ پایه!

مدیریت برزخی در آموزش و پرورش و وعده های بی عمل در تویسرکان، شرایط را برای تحصیل تعداد قابل توجهی از دانش آموزان به ویژه در مناطق محروم سخت کرده و هر روز زخمی سری باز می کند و دردی آشکار، تا جایی که شاهد هستیم وعده ساخت مدرسه دارانی محقق نشده و دانش آموزان […]

مدیریت برزخی در آموزش و پرورش و وعده های بی عمل در تویسرکان، شرایط را برای تحصیل تعداد قابل توجهی از دانش آموزان به ویژه در مناطق محروم سخت کرده و هر روز زخمی سری باز می کند و دردی آشکار، تا جایی که شاهد هستیم وعده ساخت مدرسه دارانی محقق نشده و دانش آموزان ۶ پایه این مدرسه تنها یک معلم دارند.

به گزارش خبرنگار عصرهمدان؛ در دولت روحانی توجه به زیر ساخت های آموزش و پرورش لااقل در شهرستان کوچکی به مانند تویسرکان جدی گرفته نشد و مدیران او نیز در سطح شهرها چندان برای رفع مشکلات و معضلات دانش آموزان پای کار و مرد عمل نبودند.

این را می توان با گشت و گذار و بازدید میدانی از مدارس شهری و به ویژه مدارس روستایی به عینه دید، تا جایی که اهالی روستای دارانی در تویسرکان هر روز از عملکرد ضعیف مدیر برجای مانده از دولت روحانی گلایه مند می شوند و تاکنون صدایشان هم به جایی نرسیده است.

مدرسه ابتدایی دارانی بعد از ۳ سال ساخته نشده!

احسان از اهالی این روستا در گفتگو با خبرنگار ما به وضعیت اسفبار آموزش و پرورش در دارانی اشاره می کند، آنجا که مدرسه مخروبه روستا را سه سال پیش به امید ساخت مدرسه ای زیبا و جدید تخریب می کنند و نوسازی قول ساخت این مدرسه کوچک و نقلی را ۶ ماهه می دهد.

او می گوید: با این وجود، هم اکنون پس از گذشت سه سال، تنها ۵۰ درصد از ساخت مدرسه پیشرفته و سفت کاری انجام شده است.

دردهای بی پایان برای تحصیل در یک روستا!

خانم کزازی از دیگر اهالی روستا هم از نبود زیرساخت های فضای مجازی برای تحصیل دانش آموزان گلایه مند است و عنوان می کند: عمده دانش آموزان نه گوشی تلفن مناسبی برای یادگیری دارند و نه تبلتی ارزان قیمت، بالاجبار در یکی دو سال اخیر با توجه به شرایط کرونا از تحصیل مناسب جا مانده اند.

خانم کزازی می گوید: تعداد دانش آموزان روستا زیاد نیست و آنان می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی و تقسیم بندی صحیح برای حضور در کلاس درس حاضر شوند، اما در این باره نیز اقدام موثری انجام نمی دهند.

مدیر مدرسه دارانی، همان تنها معلم روستا برای ۶ پایه!

آقای موسیوند از دیگر اهالی روستا هم به خبرنگار ما گفت: از آنجا که ساخت مدرسه روستا بعد از گذشت سه سال به اتمام نرسیده و وعده های نوسازی بی عمل مانده، در سال جاری خانه ای برای تحصیل دانش آموزان روستا اجاره کرده اند.

او می افزاید: اما چشمتان روز بد نبیند و این گونه برای تحصیل فرزندانتان خود به آب و آتش نزنید که ما می زنیم، چرا که مدیر مدرسه، تنها معلم مدرسه هم هست!

آقای موسیوند توضیح می دهد که؛ متاسفانه این مدرسه با ۶ پایه تنها با همین تک معلم اداره می شود، خودتان قضاوت کنید فرزندان ما چگونه می خواهند با این وضعیت آموزشی، تحصیل کنند و باسواد از مدرسه خارج شوند؟!

به گزارش عصرهمدان؛ مشکلات دانش آموزان و شرایط تحصیل آنان در تویسرکان یکی و دو تا نیست که بشود به راحتی از کنار آن گذشت، حتی اگر مشکل تنها برای یک دانش آموز وجود دارد، مدیر اگر مدیر باشد کارها را از پیش می برد، اما مدیریت برزخی در تویسرکان غوغا می کند و تاکنون مسئولی در این باره خود را پاسخگوی مردم ندانسته است!

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=133852
  • دیدگاه‌ها برای مدرسه ابتدایی دارانی بعد از ۳ سال ساخته نشده!/ مدیر مدرسه دارانی، همان تنها معلم روستا برای ۶ پایه! بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.