• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
3

محدودیت های ترافیکی برای روزهای پایانی سال در نهاوند 

  • کد خبر : 179847
  • 24 اسفند 1401 - 9:49
محدودیت های ترافیکی برای روزهای پایانی سال در نهاوند 

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند برای کنترل ترافیک روزهای پایانی سال از اجرای طرحی با هدف مدیریت ترددها خبر داد. به گزارش عصرهمدان؛ ذبیح‌الله درویشی، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در گفتگو با خبرنگاران گفت: قرار است محدودیت ترافیکی در خیابان ابوذر برای جلوگیری از ترافیک شدید تا پایان سال اعمال شود. وی اظهار داشت: با توجه […]

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند برای کنترل ترافیک روزهای پایانی سال از اجرای طرحی با هدف مدیریت ترددها خبر داد.

به گزارش عصرهمدان؛ ذبیح‌الله درویشی، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در گفتگو با خبرنگاران گفت: قرار است محدودیت ترافیکی در خیابان ابوذر برای جلوگیری از ترافیک شدید تا پایان سال اعمال شود.

وی اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی سال و حضور قابل توجه مردم در مرکر شهر برای انجام خریدهای نوروزی و شلوغی و ازدحام خودروها در خیابان های مرکزی شهر هر روز عصر از ساعت ۵ و نیم عصر تا ۷ و نیم عصر از چهار راه شریعتی به سمت میدان ابوذر طرح محدودیت ترافیکی اجرا خواهد شد.

درویشی افزود: در این طرح تنها تاکسی ها اجازه تردد در این مسیر را خواهند داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند همچنین برای موفقیت و محقق شدن نتیجه اجرای این طرح از شهروندان خواست که در ساعات اعلام شده  برای تردد و انجام خریدهای نوروزی خود در مرکز شهر از ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری استفاده و از تردد با خودروهای شخصی در این مسیر خودداری کنند.

وی در پایان گفت: شهروندان گرامی به منظور جلوگیری از وقوع هرگونه ناهنجاری در جامعه، در صورت مشاهده و برخورد با موارد مشکوک و اعمال مجرمانه، موارد را بدون فوت وقت از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت برخورد قانونی با متخلفان و هنجارشکنان صورت گیرد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=179847
  • دیدگاه‌ها برای محدودیت های ترافیکی برای روزهای پایانی سال در نهاوند  بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.