• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
4

مبدأ قدرت و اقتدار ما خون شهیدان است/ابرقدرت سابق جهان روبه انزواست

  • کد خبر : 130503
  • 07 مهر 1400 - 8:41
مبدأ قدرت و اقتدار ما خون شهیدان است/ابرقدرت سابق جهان روبه انزواست

سردار محمد عزیزی دلشاد با بیان اینکه خود اندیشکده های آمریکایی هم به این رسیده‌اند که ابرقدرت جهان رو انزواست ، گفت: مبدأ قدرت و اقتدار ما خون شهیدان است. به گزارش عصرهمدان؛ سردار محمد عزیزی دلشاد، جانشین معاونت تحقیقات ستاد کل نیروهای مسلح کشور در آئین مراسم رونمایی از مستند “از خشت تا بهشت” […]

سردار محمد عزیزی دلشاد با بیان اینکه خود اندیشکده های آمریکایی هم به این رسیده‌اند که ابرقدرت جهان رو انزواست ، گفت: مبدأ قدرت و اقتدار ما خون شهیدان است.

به گزارش عصرهمدان؛ سردار محمد عزیزی دلشاد، جانشین معاونت تحقیقات ستاد کل نیروهای مسلح کشور در آئین مراسم رونمایی از مستند “از خشت تا بهشت” شهیدان لطفعلی و عباسعلی جمور که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد برگزار شد، اظهار کرد: مبدأ قدرت ما خون شهیدان است و این مضمون در رهنمودهای امام و رهبری آمده است.

وی پیام شهدا را اقتدار انقلاب اسلامی دانست و گفت: شهدا می‌دانستند که با ایثار و جان‌فشانی خون خود چه عظمتی به انقلاب می‌بخشند و این آمادگی برای حکومت جهانی بود.

جانشین معاونت تحقیقات ستاد کل نیروهای مسلح کشور بابیان اینکه برای اقتدار انقلاب مبارزات از چندین دهه قبل وجود داشته است، افزود: چه کسی باور می‌کرد که امام با اخلاص قیام کرد و خفقان‌های زیادی در آن دوران بود.

وی تصریح کرد: بروز جنگ تحمیلی با نیت واقعی قتل ملت ایران بود و ۸۰ کشور به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم بر آن بودند تا نهال نو پای انقلاب اسلامی را قطع کنند و شهیدانی چون شهیدان “جمور” و رزمندگانی با اخلاص در مقابل آنان ایستادگی کردند چراکه عظمت انقلاب را دانسته بودند و بر آن بودند زمینه را برای حکومت جهانی امام زمان آماده کنند و شاید در آن زمان بسیاری از ناظران متوجه عظمت کار آنان نبودند.

عزیزی دلشاد بابیان اینکه ما در آن دوران جنگ حتی از وجود سیم‌خاردار هم بی‌بهره بودیم و اما کشورهای مختلفی دشمن را کمک می‌کردند، افزود: قاعده پیشرفت انقلاب هر موقع با چالش مواجه شده ، چند طراز بالاتر رفته است.

وی گفت: بنا بود در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران ما بترسیم تسلیم شویم، اما این اتفاق بااراده خداوند و ایثار رزمندگان رخ نداد، البته در جنگ سوریه هم قرار دشمن سرنگونی جبهه انقلاب بود که آنجا هم با بصیرت سردار سلیمانی که از رهبری را فراگرفته بود، مقابل دشمن ایستاد.

جانشین معاونت تحقیقات ستاد کل نیروهای مسلح کشور بابیان اینکه خود اندیشکده های آمریکایی هم به این رسیده‌اند که ابرقدرت جهان رو انزواست ، افزود: فرار آمریکا از افغانستان یکی از نشانه افول امریکاست.

وی بابیان اینکه پایه‌گذاری موفقیت‌های ما در زمینه‌های دفاعی و علمی شهیدان هستند، افزود: روزی که پهپاد آمریکایی را ساقط کردیم خیلی پیام داشت و یا موشک‌هایی که در عملیات عین الاسد استفاده شد، محصول بود که سازنده آن جوانان ایرانی بودند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=130503
  • دیدگاه‌ها برای مبدأ قدرت و اقتدار ما خون شهیدان است/ابرقدرت سابق جهان روبه انزواست بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.