• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
3

قوت گرفتن تیم های نظارت بر سلامت با عملیاتی شدن طرح شهید سلیمانی

  • کد خبر : 98242
  • 08 دی 1399 - 14:21
قوت گرفتن تیم های نظارت بر سلامت با عملیاتی شدن طرح شهید سلیمانی

رضا عزیزی گفت: کمیته نظارت بر سلامت به عنوان زیرمجموعه ای از طرح شهید سلیمانی برای کنترل دقیق پروتکل های بهداشتی در امکان عمومی و مراکز خدماتی فعالانه به میدان آمده و در این زمینه بازخورد مناسبی در جامعه داشته است. رضا عزیزی، رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با […]

رضا عزیزی گفت: کمیته نظارت بر سلامت به عنوان زیرمجموعه ای از طرح شهید سلیمانی برای کنترل دقیق پروتکل های بهداشتی در امکان عمومی و مراکز خدماتی فعالانه به میدان آمده و در این زمینه بازخورد مناسبی در جامعه داشته است.

رضا عزیزی، رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به در دست اجرا بودن طرح ناظران سلامت در سطح شهرستان تویسرکان، گفت: یکی از کمیته های تشکیل شده در گام چهارم پیشگیری و مقابله با کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی، کمیته نظارت است.

وی با بیان اینکه در همین راستا تفاهم نامه ای دو جانبه ای بین وزارت بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر منعقد شده، اظهار کرد: بدین ترتیب برای عملیاتی شدن طرح؛ اعضای جوانان، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر تویسرکان آموزش‌های مرتبط را زیر نظر مرکز بهداشت شهرستان آموختند و با سازماندهی آنان، هرگروه زیر مجموعه یک مرکز سلامت قرار گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان افزود: اعضای هر گروه متشکل از کارشناسان بهداشت، بسیجیان و اعضا جمعیت هلال احمر هستند که با سرکشی از مراکز فروش و خدمات، ادارات، صنف های مختلف، بازار و پایانه مسافربری و مراکز عمومی و خدماتی، نظارت بر رعایت کامل دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی انجام داده و چک لیست های مربوطه را نیز تکمیل می کنند.

عزیزی در ادامه از فعالیت و همکاری ۲۵ نفر به صورت داوطلبانه در اجرای طرح نظارت بر سلامت در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: کنترل ها و نظارت ها در مسیر تحقق اجرای پروتکل های بهداشتی و با هدف حمایت از سلامت همشهریان تا قطع نهایی زنجیره انتقال کرونا ویروس ادامه دارد.

وی همچنین عنوان کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر فعال در اجرای این طرح با توزیع بروشورهای آموزشی، توصیه های لازم با محوریت رعایت صحیح پروتکل های بهداشتی به جامعه هدف را ارائه می دهند‌، چرا که تنها راهکار اساسی در مقابله با کرونا توجه به اجرای دقیق دستورالعمل های مربوطه است.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=98242
  • دیدگاه‌ها برای قوت گرفتن تیم های نظارت بر سلامت با عملیاتی شدن طرح شهید سلیمانی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.