• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

قلب بزرگ حامیان موسسات خیریه برای بخشنده بودن کافیست/لذت کمک به همنوع، از لذت بخش ترین کارها

  • کد خبر : 111403
  • 08 اردیبهشت 1400 - 11:14
قلب بزرگ حامیان موسسات خیریه برای بخشنده بودن کافیست/لذت کمک به همنوع، از لذت بخش ترین کارها

مسئول بنیاد بین المللی مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها در شهرستان بهار گفت: چه خوب است انسان از هر فرصتی برای کمک به همنوع استفاده کند و بخشنده بودن را تمرین کند و طمع لذت بخش بخشندگی را بچشد. به گزارش عصرهمدان، همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) خبرنگار ما گفتگویی با مسئول بنیاد […]

مسئول بنیاد بین المللی مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها در شهرستان بهار گفت: چه خوب است انسان از هر فرصتی برای کمک به همنوع استفاده کند و بخشنده بودن را تمرین کند و طمع لذت بخش بخشندگی را بچشد.

به گزارش عصرهمدان، همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) خبرنگار ما گفتگویی با مسئول بنیاد بین الملی مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها در شهرستان بهار داشت.

پوران سهرابی، مسئول بنیاد بین المللی مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها شهرستان بهار با تبریک فرا رسیدن ولادت امام حسن مجتبی و بزرگداشت روز اکرام گزارشی از فعالیت این بنیاد داشت.

سهرابی با اشاره به حدیثی گهربار از رسول اکرم (ص) ” هر کس یتیمى را سرپرستى کند تا آن که بى نیاز گردد، خداوند به سبب این کار بهشت را بر او واجب سازد، همچنان که آتش دوزخ را بر خورنده مال یتیم واجب ساخته است.” به این نکته تاکید داشت که چه خوب است انسان از هر فرصتی برای کمک به همنوع استفاده کند و بخشنده بودن را تمرین کند و طمع لذت بخش بخشندگی را بچشد.

وی از افتتاح شعبه شهرستانی بنیادبین المللی خیریه آبشار عاطفه هادرسال۹۷ در شهرستان بهار به همت خیرین جهت خدمت گذاری به محرومین خبر داد که با توکل بر خدا و کمک خیرین تاکنون ۱۷۰خانوار از قشر ایتام، ازکارافتاده، بی سرپرست،سادات، بد سرپرست، بیماری های خاص در این سازمان شناسایی و تحت حمایت هستند.

سهرابی تصریح داشت: کمک های خیرخواهانه خیرین در عرصه های، بورسیه های تحصیلی و دانشگاهی، پرداخت هزینه های درمانی، حمایت های مالی، توزیع بسته های غذایی،کمک جهیزیه، تهیه سیسمونی و… برای پوشش خانواده های بی سرپرست،بدسرپرست، ازکارافتاده، مطلقه ونیازمندی که به دلیل مشکلات جسمانی،اجتماعی یا اقتصادی قادر به تامین هزینه های مذکور نمی باشند هزینه می شود.

وی تاکید کرد: هدف این نهاد کسب رضایت خداوند و توانمند سازی مددجویان جهت بهبود کیفیت زندگی واستقلال آنهاست تابتوانند بدون نیاز به دیگران به زندگی خود ادامه دهند؛ ما با ایجاد امید و حمایت از کسانی که این مشکلات را دارند، مورد اعتماد حامیان عزیز خود هستیم واعتقاد داریم که همه ی کمک ها باید درکمال صداقت وامانت داری به دست مستمندان واقعی برسند. باشدکه دراین راه با کمک های افراد خیر و نیکوکار مثمر ثمر باشیم.

مسئول بنیاد بین المللی مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها بهار همچنین به اختصار به اقدامات سه ساله این موسسه اشاره داشت: اهداء سرویس کمک جهیزیه، سیسمونی کمک هزینه تحصیلی، خرید و اهدا پوشاک، اهداء بسته های غذایی در مناسبات شب عید،ونیمه شعبان،ماه رمضان،شب یلداو… و تعمیر مسکن، رهن،اجاره منزل اشاره داشت که قریب به ۴میلیارد تومان برآورد شده است که این بخشی از فعالیت های این موسسه در طی این سه سال بوده است و امید است با عنایات حضرت حق و پشتوانه خیرین زمینه خدمت گذاری هر چه بیشتر برای محرومان جامعه فراهم گردد.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=111403
  • دیدگاه‌ها برای قلب بزرگ حامیان موسسات خیریه برای بخشنده بودن کافیست/لذت کمک به همنوع، از لذت بخش ترین کارها بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.