• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3

تمام افراد و نهادها با قرارگاه «مواسات مومنانه»امام حسن( ع ) هماهنگ باشند/ اسم و رسم مهم نیست

  • کد خبر : 60342
  • 27 فروردین 1399 - 18:39
تمام افراد و نهادها با قرارگاه «مواسات مومنانه»امام حسن( ع ) هماهنگ باشند/ اسم و رسم مهم نیست

آیت الله حبیب الله شعبانی در مراسم آغاز به کار قرارگاه مواسات مومنانه امام حسن مجتبی (ع) گفت:  تمام افراد و نهادها با قرارگاه «مواسات مومنانه»امام حسن( ع ) هماهنگ باشند. به گزارش عصر همدان؛ آیت الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان در مراسم آغاز به کار قرارگاه مواسات مومنانه امام حسن مجتبی […]

آیت الله حبیب الله شعبانی در مراسم آغاز به کار قرارگاه مواسات مومنانه امام حسن مجتبی (ع) گفت:  تمام افراد و نهادها با قرارگاه «مواسات مومنانه»امام حسن( ع ) هماهنگ باشند.

به گزارش عصر همدان؛ آیت الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان در مراسم آغاز به کار قرارگاه مواسات مومنانه امام حسن مجتبی (ع) که در حسینیه امام خمینی ره برگزار شد،گفت: از روزهای اول شیوع کرونا مردم درکنار مسولین نقش آفرینی های خوبی داشتند و همه احساس مسئولیت کردند و حضور خودشان را در کنار حاکمیت برای پیشبرد اهداف نشان دادند.

وی ادامه داد: برخی چون کادر درمان و پرستاران در بحبوحه بیماری ایثارگری می کنند که شاید نامی از آنها به میان نیامده افرادی چون ماموران شهرداری و غسال ها که هر کدام به نحوی خدمت رسانی می کنند.

نماینده ولی فقیه عنوان کرد: خوشبختانه استان همدان عملکرد خوبی در پیشگیری از بیماری کورید ۱۹ داشت و همه ارگان ها و سازمان ها پای کار بودند.

آیت الله شعبانی با اشاره به سخنان رهبری در روز نیمه شعبان بر طرح کمک مومنانه، افزود: قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) در راستای لبیک به سخنان رهبری تشکیل شد و هدف آن انسجام برای کمک های مردمی است.

شعبانی تاکید کرد: باید به یک رزمایش و وحدت برسیم و همراهی همه مسئولین و مردم را در این قرارگاه داشته باشیم تا بتوانیم انسجام بخشی، ایجاد وحدت و هم افزایی و جلوگیری از موازی کاری را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه امدادرسانی مومنانه نیاز به قصد قربت دارد، گفت: خدمت در قرارگاه جهادی باید از روی اخلاص باشد و هدف ما امدادرسانی مومنانه است.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=60342
  • دیدگاه‌ها برای تمام افراد و نهادها با قرارگاه «مواسات مومنانه»امام حسن( ع ) هماهنگ باشند/ اسم و رسم مهم نیست بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.