• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
3

فعالیت های هدفمند در فضای مجازی را باید یاد بگیریم

  • کد خبر : 98566
  • 11 دی 1399 - 13:52
فعالیت های هدفمند در فضای مجازی را باید یاد بگیریم

مهناز قاسملو در جمع بانوان بسیجی گفت: فعالان مجازی در پایگاه‌های مقاومت باید با هوشیاری کامل به صورت هدفمند با تقویت مهارت‌های نرم‌افزاری در میدان جنگ نرم به نحو درستی نقش‌آفرینی کنند. به گزارش عصر همدان، صبح امروز در جلسه توجیهی که با حضور فعالان مجازی در حوزه مقاومت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها […]

مهناز قاسملو در جمع بانوان بسیجی گفت: فعالان مجازی در پایگاه‌های مقاومت باید با هوشیاری کامل به صورت هدفمند با تقویت مهارت‌های نرم‌افزاری در میدان جنگ نرم به نحو درستی نقش‌آفرینی کنند.

به گزارش عصر همدان، صبح امروز در جلسه توجیهی که با حضور فعالان مجازی در حوزه مقاومت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها شهرستان بهار برگزار شد به فعالیت هدفمند در فضای مجازی تاکید شد.

مهناز قاسملو ، فعال فضای مجازی حوزه حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها با بیان اینکه هدف ورود به فضای مجازی مهم است و باید با برنامه ریزی و هدفمند به این فضا ورود کرد و فقط به محض گذراندن اوقات فراغت نباشد افزود: تقویت منظومه فکری و به روز بودن و تبادل نظر میتواند از مزایای فعالیت در فضای مجازی باشد اما باید دانست که جنگ رسانه ای که به صورت خاموش در حال پیشرفت است کم کم به عمق خانواده ها ورود پیدا کرده و همه رفتارهای اعضای خانواده را تحت تاثیر قرار میدهد.

قاسملو همچنین با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری، که ” دشمنان به‌دنبال عوض کردن باور و اعتقاد هستند و فقط در زمینه فضای مجازی لشکری را به خط کرده‌اند مانند واتس‌اپ و وایبر و ای‌میل که پایه و کف کارهایی است که انجام می‌دهند و کارتل‌های بزرگی برای هم‌افزایی‌های اینها برحسب هر کشور و قبیله شکل می‌گیرد” ،گفت: شما به عنوان فعال مجازی که در پایگاه های مقاومت فعالیت میکنید باید با هوشیاری و هدفمند و با تقویت مهارت های نرم افزاری در میدان جنگ نرم به نحو درستی نقش آفرینی کنید و علاقمندان به این عرصه را شناسایی و با آموزشهای عملی و کاربردی به تربیت نیروهای متخصص اهتمام ورزید.

در پایان این جلسه، نرم افزار کاربردی برای طراحی و تولید عکسنوشت و آموزش کارکردن با نرم افزار به صورت عملی آموزش داده شد.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=98566
  • دیدگاه‌ها برای فعالیت های هدفمند در فضای مجازی را باید یاد بگیریم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.