• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
4
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان همدان:

فرهنگ ایثار و شهادت موجب شکست دشمنان در جنگ‌ ترکیبی شد

  • کد خبر : 203859
  • 21 آبان 1402 - 7:05
فرهنگ ایثار و شهادت موجب شکست دشمنان در جنگ‌ ترکیبی شد
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان همدان با بیان اینکه تحریک جوانان کشور ما توسط عواملی همچون رژیم صهیونسیتی و آمریکا رخ داد گفت: البته با توجه به فرهنگ ایثار و شهادتی که در کشور ما وجود دارد و توانستیم جنگ ترکیبی را پشت‌سر بگذاریم و دشمن با شکست مواجه شد.

علی‌حسین محمدظاهری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی«عصر همدان» با بیان اینکه جنگ ترکیبی از سال ۲۰۰۴ توسط فردی به نام هافمن مطرح شد گفت: این جنگ شامل جنگ‌های نامنظم، جنگ‌های روانی، حمله‌های فرهنگی و جنگ‌های سایبری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در جنگ ترکیبی دشمن سعی بر این دارد تا از ابزارهای داخلی و خارجی برای فشار آوردن به کشور هدف استفاده کند افزود: دشمن با تهدید از خارج و فشار از داخل با یک جنگ تمام عیار کشوری را مورد هجوم قرار می‌دهد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان همدان خاطرنشان کرد: دشمنان در چندسال اخیر سعی کرد جنگ ترکیبی را در کشور ما پیاده کند و در سال گذشته با عواملی مثل نوجوانانی که آگاه نبودند در مقطعی کشور را دچار تنش و آشوب کرد.

ظاهری با بیان اینکه تحریک جوانان کشور ما توسط عواملی همچون رژیم صهیونسیتی و آمریکا رخ داد گفت: البته با توجه به فرهنگ ایثار و شهادتی که در کشور ما وجود دارد و با توجه به بینش سیاسی مردم و جوانان که در دانشگاه‌ها به آن‌ها داده شده بود توانستیم این جنگ ترکیبی را پشت‌سر بگذاریم و دشمن با شکست مواجه شد.

وی با اشاره به اینکه عوامل داخلی دشمن در جنگ ترکیبی با وجود نیروهای نظامی مقتدر شناسایی شدند افزود: در این شرایط تحریک خارجی دشمنان هم بی‌اثر شد و افرادی که فریب دشمن را خورده بودند خیلی زود مسیر خود را از دشمنان جدا کردند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان همدان در پایان تأکید کرد: مردم کشورمان بارها ثابت کردند تا پای جان از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و فرهنگ ایثار و شهادت در روح و جان مردم نهفته است و همین موضوع باعث شکست دشمنان می‌شود.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=203859
  • دیدگاه‌ها برای فرهنگ ایثار و شهادت موجب شکست دشمنان در جنگ‌ ترکیبی شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.