• امروز : پنج شنبه - ۱۰ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 30 May - 2024
3
مشاور عالی سپاه انصارالحسین (ع):

فتنه اخیر بخاطر غفلت ما از جوانان بود

  • کد خبر : 203527
  • 15 آبان 1402 - 13:29
فتنه اخیر بخاطر غفلت ما از جوانان بود
مشاور عالی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان ورود این‌بار دشمنان از طریق قشر خانم‌ها و دختران کشور، به فتنه‌انگیزی پرداخت، گفت: غفلت ما باعث سوءاستفاده دشمنان در این حیطه شد که با ورود مقام معظم رهبری و برخی از مسئولین، بخش اعظم مشکلات حل شد.

سردار مهدی فرجی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه نقطه قوّت کشور ما، جوانان و نوجوانان هستند، اظهار داشت: دشمنان معمولاً بر نقاط قوّت ما دست گذاشته، آنها به کم توجهی و ارتباط‌گیری اندک ما در این قسمت، پی برده و در این عرصه ورود پیدا کردند.

وی با بیان ورود این‌بار دشمنان از طریق قشر خانم‌ها و دختران کشور، به فتنه‌انگیزی پرداخت، عنوان کرد: غفلت ما باعث سوءاستفاده دشمنان در این حیطه شد که با ورود مقام معظم رهبری و برخی از مسئولین،  بخش اعظم مشکلات حل شد.

مشاور عالی سپاه همدان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی ارائه شده برای دانش‌آموزان و دانشجویان، عنوان کرد: هدف اصلی ما در اجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید استان، تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برای جوانان بود که الحمدلله بسیار تاثیرگذار بود.

سردار فرجی با تاکید بر ارتباط مسئولین با جوانان و نوجوانان، اظهار کرد: واقعیت‌های چهار دهه انقلاب اسلامی برای این نسل بازگو شود.

وی ادامه داد: انتظار مقام معظم رهبری از جوانان و نوجوانان داشتن تحلیل درست و منطقی از مسائل و موضوعات اتفاق افتاده در کشور و کشف واقعیت‌ها از فضای واقعی جامعه در این رابطه است.

مشاور عالی سپاه همدان با اشاره به موجی که در سال ۱۴۰۱ راه افتاده بود، خاطرنشان کرد: این اتفاق خواست خدا بود که یکبار دیگر ایمان مردم محک زده شود که از این بحران نیز بخوبی عبور کردیم.

سردار فرجی تاکید کرد: اتفاقاتی که هر روزه در جهان اسلام علی‌الخصوص غزه افتاده، شاید در ظاهر بخاطر کشتار مردم مظلوم فلسطین ناراحت کننده باشد اما روی دیگر آن آورده‌هایی چون شناخت بهتر استکبار جهانی توسط همه مردم دنیا باشد.

وی در پایان یادآور شد: جوانان بدون نیاز به تبیین و گفتگوی ما با چهره واقعی این ستمکاران آشنا شده و بیشتر بطرف نظام اسلامی روی آورده، با علاقه بیشتر به سمت آن حرکت کرده و به‌دنبال انجام کارهای مفید و موثر برای نظام هستند.

انتهای پیام/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=203527
  • دیدگاه‌ها برای فتنه اخیر بخاطر غفلت ما از جوانان بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.