• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

غرق شدن ۴ تویسرکانی در کمتر از دو ماه/متولیان امر تجهیزات ندارند یا لباس غواصی سوراخ است؟/چند نفر دیگر باید غرق شوند تا مسئولان تکانی به خود بدهند؟

  • کد خبر : 118272
  • 31 خرداد 1400 - 9:01
غرق شدن ۴ تویسرکانی در کمتر از دو ماه/متولیان امر تجهیزات ندارند یا لباس غواصی سوراخ است؟/چند نفر دیگر باید غرق شوند تا مسئولان تکانی به خود بدهند؟

معلوم نیست در یتیم خانه تویسرکان چه می گذرد، آنقدر این شهرستان در گیر و دار سیاسی بازی ها غرق شده که غرق شدن چهار نفر در کمتر از دو ماه برای مسئولانش هنوز زنگ خطری را به صدا در نیاورده است! به گزارش خبرنگار عصرهمدان؛ ۲۹ خرداد ماه جاری در تماس تلفنی با آتش‌نشانی […]

معلوم نیست در یتیم خانه تویسرکان چه می گذرد، آنقدر این شهرستان در گیر و دار سیاسی بازی ها غرق شده که غرق شدن چهار نفر در کمتر از دو ماه برای مسئولانش هنوز زنگ خطری را به صدا در نیاورده است!

به گزارش خبرنگار عصرهمدان؛ ۲۹ خرداد ماه جاری در تماس تلفنی با آتش‌نشانی تویسرکان مبنی برغرق شدن جوانی ٢٣ ساله در آب بند خانه سنگی، مسئولان متولی برای نجات او اقدام کردند، اما کار از کار گذشته و این جوان ناکام، دار فانی را وداع گفت.

و اما هنوز یک ماه نشده که فرشاد عبدالمالکی مدیر اورژانس پیش بیمارستانی تویسرکان از فوت دو پسر ۶ و ۷ ساله در کانال آب حوالی روستای شأن آباد خبر داده بود و پیش از آن یعنی نهم اردیبهشت ماه سال جاری هم یک کودک در گودال آبی در حوالی روستای خیرآباد غرق و فوت شد.

در این حوادث ذکر دو نکته ضروری است تا مسئولان تویسرکانی تکانی به خود بدهند.

نخست آن که طبق اخبار رسمی و یا شنیده شده، گاهی به منظور نجات غرق شدگان از غواصان ملایری برای عمق آب های بالاتر از هشت تا ۱۰ متر کمک گرفته می شود، مگر این شهرستان غواص و تجهیزات ندارد؟ شاید هم آنانی که باید لباس غواصیشان سوراخ است و نمی توانند به آب بزنند.

دوم آن که فصل تابستان و گرمای آن نیز در پیش است، چرا آن فرهنگ سازی لازم که باید انجام نمی شود تا کودکان، نوجوانان و جوانان با احتیاط بیشتری به آب بندها و استخرهای آب کشاورزی در روستاها و یا در سطح شهر نزدیک شوند.

دستگاه های اجرایی و ارگان های متولی کجای ماجرا قرار دارند؟

در این شهرستان سیاست زده که هر روز اتفاقاتی عجیب در آن رخ می افتد، گلایه مندی های مردم نیز رو به افزایش است، معلوم نیست در یتیم خانه تویسرکان چه می گذرد، آنقدر این دیار در گیر و دار سیاسی بازی غرق شده که غرق شدن چهار نفر در کمتر از دو ماه برای مسئولانش هنوز زنگ خطری را به صدا در نیاورده است.

امید آن که متولیان امر پاسخی شفاف برای مردم این شهرستان داشته باشند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=118272
  • دیدگاه‌ها برای غرق شدن ۴ تویسرکانی در کمتر از دو ماه/متولیان امر تجهیزات ندارند یا لباس غواصی سوراخ است؟/چند نفر دیگر باید غرق شوند تا مسئولان تکانی به خود بدهند؟ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.