• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

غرق شدن جوان ۱۸ ساله نهاوندی در رودخانه

  • کد خبر : 122634
  • 05 مرداد 1400 - 8:43
غرق شدن جوان ۱۸ ساله نهاوندی در رودخانه

سرهنگ احمد ساکی از غرق شدن جوانی ۱۸ساله در یکی از رودخانه های شهرستان نهاوند خبر داد. به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ احمد ساکی، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند بیان داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع غرق شدگی در یکی از رودخانه های این شهرستان، بلافاصله ماموران به […]

سرهنگ احمد ساکی از غرق شدن جوانی ۱۸ساله در یکی از رودخانه های شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ احمد ساکی، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند بیان داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع غرق شدگی در یکی از رودخانه های این شهرستان، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور گشت انتظامی در محل و با بررسی های به عمل آمده مشخص شد که جوان ۱۸ساله نهاوندی در یکی از رودخانه های شهرستان مشغول به شنا بوده اما متاسفانه به علت عدم آشنایی با مهارت های شنا و همچنین وجود گل و لای در کف رودخانه غرق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند تصریح کرد: در ادامه دستگاه های امدادرسان در محل حاضر و پس از تلاش زیاد و جستجو، جسد این جوان را از کف رودخانه خارج کردند.

این مقام انتظامی در پایان این خبر با ابراز تاسف از این حادثه تلخ خاطر نشان کرد: از شهروندان گرامی درخواست می شود هیچ گاه به مهارت شنای خود اعتماد نکرده و از شنا در محل های ممنوعه که فاقد موارد ایمنی لازم هستند جدا پرهیز کنند چرا که این گونه اتفاقات ناگوار و جبران ناپذیر در نتیجه یک لحظه غفلت یا یک حادثه جزئی همچون گرفتگی ناگهانی عضلات بروز پیدا می کند، لذا همواره توصیه های ایمنی از سوی کارشناسان مربوطه را در نظر گرفته و در این خصوص احساس مسئولیت کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=122634
  • دیدگاه‌ها برای غرق شدن جوان ۱۸ ساله نهاوندی در رودخانه بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.