• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
2

عمل نامتعارف سگ گردانی زیبنده شهر دارالمجاهدین همدان نیست/لزوم تصویب قوانین بازدارنده برای سگ‌گردانی

  • کد خبر : 92405
  • 25 آبان 1399 - 10:46
عمل نامتعارف سگ گردانی زیبنده شهر دارالمجاهدین همدان نیست/لزوم تصویب قوانین بازدارنده برای سگ‌گردانی

محمد مهر آذین سگ گردانی را زیبنده پایتخت تاریخ و تمدن ندانست و افزود: باید با این امر ضد فرهنگی برخورد جدی صورت گیرد و دستورالعمل های مدون و سازمان یافته در سطح کشور ابلاغ و اجرا شود. به گزارش عصر همدان، یکی از مصادیق امور ضدفرهنگی و مخالف وجهه اسلام، عمل مذموم «سگ‌ گردانی» […]

محمد مهر آذین سگ گردانی را زیبنده پایتخت تاریخ و تمدن ندانست و افزود: باید با این امر ضد فرهنگی برخورد جدی صورت گیرد و دستورالعمل های مدون و سازمان یافته در سطح کشور ابلاغ و اجرا شود.

به گزارش عصر همدان، یکی از مصادیق امور ضدفرهنگی و مخالف وجهه اسلام، عمل مذموم «سگ‌ گردانی» در مکان‌های عمومی می‌باشد.

از مضرات و خطرات این عمل زشت که بسیار تجربه‌اش را دیده‌ایم، ایجاد احساس ناامنی و رعب، حمله و آسیب جسمی و روانی به مردم، منظره ضدارزشی برای مسلمین، ترویج فرهنگ منحط غربی و ممانعت از فرزندآوری است.

لذا جهت پاسداری از ارزش‌های ناب اسلام با این موضوع باید برخورد جد صورت گیرد.

رهبر معظم انقلاب نیز در مورد فرهنگ فرموده اند: در حال حاضر، اقتصاد و فرهنگ در صدر فهرست اولویتهای کشور است.

در این خصوص سرهنگ محمد مهر آذین، رئیس پلیس پیشگیری انتظامی همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان سگ گردانی در سطح شهر را زیبنده شهر متمدن همدان ندانست و افزود: باید برنامه مدونی برای جلو گیری از سگ گردانی در کشور ابلاغ شود.

وی گفت: هر کجا سگ گردانی را ببینیم توقیف و به افراد تذکر داده می شود، حتی راهنمایی رانندگی نیز اعمال قانون می کند.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی همدان با بیان اینکه سگ گردانی تبعات مخربی در سطح کشور دارد، افزود: روز گذشته سگ به یک خانم حمله می کند و صاحب آن با چاقو به برادر این خانم حمله می کند و او را به قتل می رساند.

مهرآذین گفت: البته شهر همدان نسبت به شهرهای غرب کشور کمتر دچار این معضل شده، اما همان تعداد اندک نیز زیبنده شهر متمدنی چون همدان نیست.

وی ادامه داد: باید محیط زیست و مسولین برنامه مدون داشته باشند و مجازات های بازدارنده در نظر بگیرند چرا که برخوردهای ضعیف تکرار جرم را افزایش می دهد.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=92405
  • دیدگاه‌ها برای عمل نامتعارف سگ گردانی زیبنده شهر دارالمجاهدین همدان نیست/لزوم تصویب قوانین بازدارنده برای سگ‌گردانی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.