• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3
امام‌جمعه نهاوند:

عملیات مقاومت فلسطین غرورآفرین و پیروزمندانه بود

  • کد خبر : 200392
  • 18 مهر 1402 - 10:55
عملیات مقاومت فلسطین غرورآفرین و پیروزمندانه بود
امام‌جمعه نهاوند گفت: دشمن صهیونیستی امروز رو به افول و نابودی است و رزمندگان محور مقاومت نیز از همیشه آماده‌تر و مصمم‌تر هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت فلسطین در عملیات اخیر علیه رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل به‌عنوان اصلی‌ترین پایگاه آمریکا و غدهٔ سرطانی در منطقه باید از روی زمین محو شود و این آرزوی امام راحل (ره) نیز بود.

وی اظهار داشت: امروز مقاومت در شرایط برتر قرار دارد و صهیونیست‌ها بیشتر از گذشته در موضع ضعف قرار دارند و رو به افول و نابودی هستند.

امام‌جمعه نهاوند بیان کرد: صهیونیست‌ها به‌خوبی می‌دانند که مقاومت چه قدرتی دارد و دست برتر را دارد. وی ادامه داد: در سال‌های گذشته رژیم صهیونیستی آرزوهای بزرگی داشت و قصد تسخیر بخش بزرگی از منطقه را داشت ولی به برکت مقاومت این نقشه‌ها نقش بر آب شد.

حجت‌الاسلام مغیثی اظهار داشت: امروز می‌بینیم که این رژیم غاصب برای حفظ موجودیتش دور خودش دیوار کشیده است و نگران موجودیت خودش است.

وی بیان کرد: امروز شاهد هستیم که محور مقاومت مجهز به موشک‌هایی است که هر نقطه‌ای که بخواهند را مورد اصابت قرار دهند.

امام‌جمعه شهرستان نهاوند در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: در عملیات طوفان الاقصی رزمندگان مقاومت در عملیاتی غرورآفرین صدها صهیونیست را به درک واصل کردند و ده‌ها نفر از نظامیان این رژیم کودک کش را اسیر کردند.

وی بابیان اینکه صهیونیست‌ها از قدرت مقاومت به‌خوبی آگاه شدند، ادامه داد: این عملیات بی‌سابقه بود و دشمن صهیونیستی را غافلگیر کرد و موجب حیرت آن‌ها شد.

حجت‌الاسلام مغیثی در پایان اظهار داشت: به یاری خدا و با تلاش رزمندگان محور مقاومت که بنا به فرموده رهبر انقلاب از هر زمان آماده‌تر هستندبه امید خدا قدس شریف آزاد خواهد شد و وعده خداوند مبنی بر پیروزی مظلومان محقق خواهد شد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=200392
  • دیدگاه‌ها برای عملیات مقاومت فلسطین غرورآفرین و پیروزمندانه بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.