• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
6
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان:

عملیات طوفان‌الأقصی درس بزرگی برای اسرائیل وآمریکای جنایتکار بود

  • کد خبر : 199996
  • 16 مهر 1402 - 13:49
عملیات طوفان‌الأقصی درس بزرگی برای اسرائیل وآمریکای جنایتکار بود
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: عملیات طوفان الاقصی ابتکار عملی بود که حماس انجام داد و درس بزرگی برای اسرائیل و کسانی که در دنیا از آن حمایت می‌کنند.

 مجید صفدریان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با تبریک پیروزی به ملت مظلوم و مسلمان کل دنیا بخصوص جبهه مقاومت گفت: این اقدام در واقع توان جبهه مقاومت را نشان داد.

وی با بیان اینکه حماس با اقدامی که انجام داد قدرت و توان کل جبهه مقاومت را نشان داد گفت: قدرت حماس با گذشته فرق کرده است و برای آمریکا و اسرائیل درسی است که در تصمیم‌گیری‌های خود تامل کنند و درست تصمیم بگیرند که جبهه مقاومت و علی الخصوص این کشور را دست کم نگیرند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان افزود: این اقدام برای ملت مظلوم در تمام دنیا امید بخش بود که بدانند امروز جبهه مقاومت به مرحله‌ای رسیده و توانی پیدا کرده که به راحتی می‌تواند در مقابل استکبار بایستد و مقابله کند.

صفدریان ادامه داد: عملیات طوفان‌الاقصی برای کشور‌های منطقه هم درسی دارد، اینکه کشورهایی که تمایل به نزدیک شدن به اسرائیل دارند،و تمایل به عادی سازی روابط دارند در تصمیم خود تجدید نظر کنند و از نزدیک شدن و عادی سازی روابط خودداری کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: مقام معظم رهبری چند سال پیش فرمودند که« جوان‌ها در شهرهای مختلف کرانه باختری در مقابل نظامیان مصلح و خبیث رژیم صهیونیستی می‌ایستند و فداکاری می کنند اما پیش می برند، تا حالا پیش بردند، بعد از این هم پیش می برند، امروز قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی به پایان رسیده»

صفدریان افزود: مقام معظم رهبری در سال ۹۴فرمودند«رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» که عملی شدن این سخن نوید یقین به سخنان رهبر است.

انتهای پیام/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=199996
  • دیدگاه‌ها برای عملیات طوفان‌الأقصی درس بزرگی برای اسرائیل وآمریکای جنایتکار بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.