• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
1

عملیات اجرایی مجتمع دامپروری ۶ هزار رأسی گاوشیری در ملایر آغاز شد

  • کد خبر : 80973
  • 07 شهریور 1399 - 10:36
عملیات اجرایی مجتمع دامپروری ۶ هزار رأسی گاوشیری در ملایر آغاز شد

عملیات اجرایی پروژه مجتمع دامپروری ۶ هزار رأسی گاوشیری در ملایر و بااعتباری بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد تومان آغاز شد. به گزارش عصر همدان؛ با حضور محمد رضوانی فر، مدیرعامل شستا عملیات اجرایی پروژه مجتمع دامپروری ۶ هزار رأسی گاوشیری شرکت ملاردشیر در روستای کوسج خلیل ملایر آغاز شد. حجت‌السلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه، نماینده مردم ملایر در […]

عملیات اجرایی پروژه مجتمع دامپروری ۶ هزار رأسی گاوشیری در ملایر و بااعتباری بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش عصر همدان؛ با حضور محمد رضوانی فر، مدیرعامل شستا عملیات اجرایی پروژه مجتمع دامپروری ۶ هزار رأسی گاوشیری شرکت ملاردشیر در روستای کوسج خلیل ملایر آغاز شد.

حجت‌السلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه، نماینده مردم ملایر در این آیین با اشاره به پیگیری‌ها انجام‌شده برای اجرای این طرح در ملایر بیان کرد: اجرای این پروژه در شرایط کنونی و با توجه به تنگناهای موجود نشان از عزم جدی مسئولان دارد.

وی گفت: استاندارد همدان نیز به‌صورت جدی و مصمم پای سرمایه‌گذاری و اشتغال ایستاده‌اند که ثمره همه این‌ها رونق اشتغال و وضعیت معیشتی مردم است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه دامپروری ملایر با ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار اجرایی و ۴۰۰ فقره اشتغال‌زایی همراه دارد.

وی بابیان اینکه امید است با اجرای این پروژه شاهد جذب و استفاده نیروهای بومی باشیم، تصریح کرد: ورود صنایع تبدیلی در کنار این پروژه از درخواست‌های مردم شهرستان است.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه افزود: بستر برای ورود صنایع تبدیلی مهیا است و مسئولین نیز برای اجرای این‌گونه پروژه‌ها پای‌کار هستند.

قدرت الله ولدی فرماندار ملایر نیز در این آیین بیان کرد: با اشاره به وضعیت اجرای پروژه‌ها در شهرستان ملایر بیان کرد: در سه مناسبت اخیر سهم ملایر از پروژه‌های استان چشمگیر بوده است.

وی افزود: در هفته دولت سال گذشته ۱۳۰ بااعتبار بالغ‌بر ۶۰۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد که این میزان در دهه فجر سال ۹۸ به ۸۰۰میلیارد تومان رسید.

فرماندار ملایر گفت: سهم ملایر در پروژه‌های افتتاح و کلنگ زنی هفته دولت امسال نزدیک به ۴۰ درصد کل اعتبارات استان و بالغ‌بر ۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

وی گفت: با توجه به سند راهبردی سه‌ساله تدوین‌شده توسط استاندارد ۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد سرمایه‌گذاری سهم ملایر بوده است که تاکنون ۱ هزار ۵۰۰ میلیارد سرمایه‌گذاری شده است که بیش از این میزان برنامه‌ریزی‌شده است.

ولدی افزود: این در حالی است که هنوز ۶ ماه از سال ۹۹ باقی‌مانده است و تا پایان سال ۳ هزار میلیارد طرح در ملایر به بهره‌برادری خواهد رسید.

وی تأکید کرد: مردم و مسئولین از سرمایه‌گذاری استقبال می‌کنند.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=80973
  • دیدگاه‌ها برای عملیات اجرایی مجتمع دامپروری ۶ هزار رأسی گاوشیری در ملایر آغاز شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.