• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1

علائم هشداردهنده در سد کلان کافی نیست/ اعمال قانون ۱۱ هزار خودرو در طرح محدودیت‌های کرونا

  • کد خبر : 124158
  • 18 مرداد 1400 - 12:48
علائم هشداردهنده در سد کلان کافی نیست/ اعمال قانون ۱۱ هزار خودرو در طرح محدودیت‌های کرونا

محمدباقر سلگی با اشاره به وضعیت غرق شدن دو نفر در سد کلان در هفته گذشته بیان کرد: اطلاع‌رسانی‌ها و علائم هشداردهنده در سد کلان کافی نیست و نیازمند تشکیل یک تیم گشت زنی در روزهای تعطیل است. به گزارش عصر همدان، محمدباقر سلگی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران و […]

محمدباقر سلگی با اشاره به وضعیت غرق شدن دو نفر در سد کلان در هفته گذشته بیان کرد: اطلاع‌رسانی‌ها و علائم هشداردهنده در سد کلان کافی نیست و نیازمند تشکیل یک تیم گشت زنی در روزهای تعطیل است.

به گزارش عصر همدان، محمدباقر سلگی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران و فعالان عرصه فضای مجازی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی ملایر در چهار ماه نخست سال جاری اظهار کرد: با توجه به اقدامات انجام‌شده در چهار ماه نخست ابتدایی امسال نسبت به سال گذشته وقوع سرقت در منزل ۵۷ درصد کاهش و کشف سرقت ۶۰ درصد افزایش داشته است.

وی بابیان اینکه پلیس ملایر توجه ویژه‌ای به بحث سرقت از منازل داشته و طرح‌های مختلفی در این راستا انجام می‌شود تصریح کرد: افزایش ۲۰۰ درصدی کشف سرقت مغازه، افزایش ۳۳ درصدی کشف سرقت اماکن خصوصی، افزایش ۷۸ درصدی کشف سرقت از اماکن دولتی، کاهش ۳ درصدی وقوع سرقت اتومبیل، افزایش ۳۲ درصدی کشف سرقت اتومبیل و افزایش ۳۶ درصدی کشف سرقت موتورسیکلت ازجمله آمارهای مربوط به این حوزه است.

سلگی با اشاره به افزایش چند برابری اعلام هشدارها برای جلوگیری از سرقت و آگاه‌سازی مردم بیان کرد: کشف سرقت وسایل و قطعات اتومبیل در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش سه برابری داشته و سرقت احشام ۵۷ درصد کاهش داشته است.

وی به افزایش ۵برابری کشف قتل و دستگیری قاتل اشاره کرد و گفت: در حوزه کشف مواد مخدر نیز اقدامات فراوانی در شهرستان صورت گرفته که ثمره آن افزایش ۶ درصدی کشف مواد مخدر تریاک، افزایش ۱۳ درصدی شناسایی و دستگیری خرده‌فروشان و افزایش ۳۴۵ درصدی کشف سیگار قاچاق بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر یکی از اقدامات پلیس را پیشگیری و آگاه‌سازی مردم عنوان کرد و گفت: در همین راستا جلسات آموزش همگانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای یک هزار و ۲۸ نفر برگزارشده است.

وی افزود: بارگذاری ۲۸۰فقره توصیه ، هشدار و پیام‌های آگاه‌کننده در بستر فضای مجازی، اطلاع‌رسانی ۲۸ مورد خبر و آموزش همگانی در رسانه‌های مکتوب محلی شهرستان و مصاحبه با صداوسیما از دیگر اقدامات در راستای آگاه‌سازی مردم است.

سلگی یکی از اقدامات اساسی پلیس را برخورد با قاچاق عنوان کرد و گفت: در چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل کشف سوخت و فراورده‌های نفتی قاچاق ۵۳ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات در راستای مقابله با ویروس کرونا و مصوبات ستاد مقابله با کرونا تصریح کرد: ۱۱ هزار دستگاه از ابتدای امسال در راستای مصوبات ستاد مقاله با کرونا اعمال قانون شده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر تأکید کرد: به مردم توصیه می‌شود از عادی انگاری نسبت به شیوع کرونا جدا خودداری کنند . به توصیه‌های بهداشتی در خانواده توجه کرده و همواره پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با اشاره به وضعیت غرق شدن چند نفر در سد کلان در هفته گذشته بیان کرد: اطلاع‌رسانی‌ها و علائم هشداردهنده در سد کلان کافی نیست و نیازمند تشکیل یک تیم گشت زنی در روزهای تعطیل است.

سلگی بیان کرد: علی‌رغم اینکه این موضوع در حیطه اختیارات نیروی انتظامی نیست اما این نهاد در کنار سایر دستگاه‌ها برای کمک به جلوگیری از وقوع چنین حادثه‌هایی آمادگی دارد.

وی با اشاره به افزایش ۲۳ درصدی کشف کلاه‌برادری در ملایر بیان کرد: وقوع جرائم رایانه‌ای در ۴ ماه نخست امسال کاهش ۳۴ درصد داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی تعداد متوفیان تصادفات فوتی و کاهش ۹ درصدی تعداد تصادفات خسارتی در درون‌شهری بیان کرد: تعداد تصادفات جرحی ۱۵ درصد و تعداد مجروحان در تصادفات برون شهر ۲۶ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=124158
  • دیدگاه‌ها برای علائم هشداردهنده در سد کلان کافی نیست/ اعمال قانون ۱۱ هزار خودرو در طرح محدودیت‌های کرونا بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.