• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1

عضویت رایگان در کتابخانه‌های نهاوند/ اهدای ۵ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های نهاوند

  • کد خبر : 31999
  • 24 آبان 1398 - 16:13
عضویت رایگان در کتابخانه‌های نهاوند/ اهدای ۵ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های نهاوند

رئیس کتابخانه‌های نهاوند گفت: از ابتدای امسال با مشارکت و همکاری شهروندان ۵ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های شهرستان توسط دوستداران کتاب اهداشده است.   به گزارش عصر همدان؛ میلاد امینیان، رئیس کتابخانه‌های نهاوند ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران نهاوند به مناسبت هفته کتاب گفت: استفاده از کتاب و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی باعث […]

رئیس کتابخانه‌های نهاوند گفت: از ابتدای امسال با مشارکت و همکاری شهروندان ۵ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های شهرستان توسط دوستداران کتاب اهداشده است.

 

به گزارش عصر همدان؛ میلاد امینیان، رئیس کتابخانه‌های نهاوند ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران نهاوند به مناسبت هفته کتاب گفت: استفاده از کتاب و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی باعث بالا رفتن سطح درک و معلومات و ارتقای دانش و فرهنگ عمومی می‌شود.

وی اظهار داشت: همه مسئولان و اصحاب رسانه باید تلاش کنند تا در جهت گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی حرکت کنیم و سطح مطالعه را بالا ببریم.

رئیس کتابخانه‌های نهاوند افزود: در سطح شهر و روستاهای نهاوند ۱۱ کتاب‌خانه وجود دارد که ۶ مورد در شهر و ۳ مورد در روستا و دو مورد کتاب‌خانه مشارکتی داریم.

وی بیان داشت: در شهرستان نهاوند همچنین یک کتابخانه مستقل داریم که تنها کتابخانه مستقل در استان همدان نیز است و شهروندان و علاقه‌مندان به کتاب از این کتاب‌خانه استفاده می‌کنند.

امینیان گفت: ر هفته گرامیداشت کتاب‌خوانی برنامه‌های خوبی تدارک دیده‌شده است که نواختن زنگ کتاب، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی در مدارس، رونمایی از کتاب، برگزاری مسابقه با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب و دیدار با ائمه جمعه شهرستان ازجمله این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: به مناسبت این هفته در کتابخانه‌های شهرستان علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت رایگان عضو شوند و با عضویت می‌تواند از هر نقطه کشور از کتاب‌خانه‌ها استفاده کنند.

رئیس کتابخانه‌های نهاوند افزود: در شهرستان نهاوند بیش از ۷ هزار عضو فعال کتابخانه‌های شهرستان داریم که باید بافرهنگ سازی این تعداد را افزایش دهیم.

وی به نقش علاقه‌مندان به کتاب در ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی اشاره کرد و گفت: توسط دوستداران کتاب در شهرستان نهاوند از ابتدای امسال بیش از ۵ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های شهرستان اهداشده است که امیدواریم این رسم تداوم یابد.

امینیان اظهار داشت: در کتابخانه‌های نهاوند بیش از ۱۲۵ هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف و ارزشمند در دسترس همشهریان قرار دارد.

وی در پایان گفت: برای روستاییان عزیز علاوه بر شهرهای نهاوند، گیان، برزول و فیروزان در روستاهای بزرگ نیز برای استفاده مردم سایر نقاط کتاب‌خانه وجود دارد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=31999
  • دیدگاه‌ها برای عضویت رایگان در کتابخانه‌های نهاوند/ اهدای ۵ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.