• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
1

عده ای در فتنه ۸۸ مردود امتحان التزام عملی به ولایت فقیه شدند

  • کد خبر : 40428
  • 11 دی 1398 - 13:10
عده ای در فتنه ۸۸ مردود امتحان التزام عملی به ولایت فقیه شدند

حجت الاسلام حسین جوشقانیان گفت: فتنه سال ۸۸ آزمون مهمی از بصیرت و التزام عملی به ولایت فقیه بود که عده ای از کسانی که سابقه طولانی داشتند در این آزمون مهم مردود شدند. حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان استاد حوزه و دانشگاه در جمع با شکوه مردم نهاوند در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مصلی […]

حجت الاسلام حسین جوشقانیان گفت: فتنه سال ۸۸ آزمون مهمی از بصیرت و التزام عملی به ولایت فقیه بود که عده ای از کسانی که سابقه طولانی داشتند در این آزمون مهم مردود شدند.

حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان استاد حوزه و دانشگاه در جمع با شکوه مردم نهاوند در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مصلی این شهرستان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در اوج تدبیر، درایت، ایمان و شجاعت اتفاقات سال ۸۸ را مدیریت کرد تا توسط مردم به ۹ دی ختم شود.

وی با بیان اینکه کسانی که نصیحت ها و سخنان حکیمانه رهبر انقلاب را گوش نکردند آب به آسیاب دشمن ریختند، گفت: در فتنه بستری ایجاد می شود و در آن بستر دشمنان در حال پیاده‌سازی نقشه های خود است.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: فتنه سال ۸۸ آزمون مهمی از بصیرت و التزام عملی به ولایت فقیه بود که عده ای از کسانی که سابقه طولانی داشتند در این آزمون مهم مردود شدند.

وی با اشاره به فرموده رهبر کبیر انقلاب مبنی بر اینکه پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور آسیبی نرسد، افزود: بصیرت یعنی شناخت معیارهای حق و حقیقت و باید دشمن را شناخت و معیارهای تشخیص حق را از باطل بدانیم.

جوشقانیان با تأکید بر اینکه عقبه فتنه ۸۸ آمریکایی ها، صهیونیست‌ها، انگلیسی ها و کشورهای مرتجع منطقه بودند، تصریح کرد: دلخوشی دشمن به درون و نفوذی ها در داخل بود.

وی با بیان اینکه اروپایی ها برای ما دل نمی سوزانند و عده ای هم آمریکا را بزک کردند، ادامه داد: آقایان می‌گفتند که اروپا چنین و چنان می کند در حالی که در عرصه عمل چیزی از اروپایی ها ندیدیم.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه هرجا با نگاه سازش جلو رفتیم بیچاره شدیم، خاطرنشان کرد: سازش جز خفت و خواری به راه دیگری منتهی نمی‌شود؛ هر کجا انقلابی و جهادی عمل کردیم موفق شدیم.

وی به وجود دو دیدگاه برای توسعه اشاره کرد و یادآور شد: دیدگاه اول این است به مدل های غرب پیوند بخوریم و هرچه آنها می‌گویند انجام دهیم که البته این دیدگاه در داخل هم طرفدارانی دارند اما این ‌نگاه در مقابل راهبرد رهبری و امام (ره) است.

جوشقانیان اظهار کرد: نگاه دوم توجه به داخل و نیروهای انقلابی و جوانی است که در عرصه های  هسته ای و موشکی و نانو و دفاعی نتیجه توجه به این نگاه است.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه همه ما امروز اطاعت از ولی فقیه است، گفت: برای عبور از فتنه ها باید گوش به فرمان ولایت باشیم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=40428
  • دیدگاه‌ها برای عده ای در فتنه ۸۸ مردود امتحان التزام عملی به ولایت فقیه شدند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.