• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
0

ظرفیت های فضای مجازی را به جامعه معرفی کنیم

  • کد خبر : 91995
  • 21 آبان 1399 - 12:50
ظرفیت های فضای مجازی را به جامعه معرفی کنیم

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودراهنگ گفت: علاوه بر آسیب ها ظرفیت های فضای مجازی را باید در جامعه تبیین کنیم. به گزارش عصر همدان، فتح الله ضابطی، رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی کبودراهنگ در ابتدای جلسه ستاد سازماندهی امور جوانان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی اظهار کرد: […]

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودراهنگ گفت: علاوه بر آسیب ها ظرفیت های فضای مجازی را باید در جامعه تبیین کنیم.

به گزارش عصر همدان، فتح الله ضابطی، رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی کبودراهنگ در ابتدای جلسه ستاد سازماندهی امور جوانان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی اظهار کرد: فضای مجازی قتلگاه نوجوانان و جوانان ما شده است و باید با ورود هوشمندانه در این فضا از ملزومات امروز جامعه است.

وی با اشاره به استفاده حداکثری از فضای مجازی افزود: بهترین روش حمله به شبهات دشمن حمله با ابزار خود اوست و حرکت جهادی در این عرصه دشمن را شکست خواهد داد.

ضابطی نسل جدید جوانان جامعه را نسل اینترنت و فصای مجازی دانست و عنوان کرد: فضای مجازی امروز با تسخیر سبک زندگی جوانان در حال رخنه به فرهنگ ها و باورهای ماست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودراهنگ گفت: شبکه مجازی مرزها را شکسته است و دشمن از طریق اینترنت موبابل و شبکه های اجتماعی وارد خانه ها و رختخواب فرزندان ما شده است.

وی ضمن هشدار در خصوص اعتیاد به فضای مجازی افزود:امروز اعتیاد در فضای مجازی شهرستان در حال گسترش است و آموزش رژیم مصرف فضای مجازی راهکار مقابله با این معضل است.

ضابطی با اشاره به فرصت های موجود در بستر فضای مجازی اضافه کرد: امروز با واقع بینی در فضای مجازی می توان از ظرفیت های موجود در این فضا بهره برد.

درانتهای این جلسه مصوباتی درحوزه های فرهنگی آموزشی و تولیدات محتوایی در فضای مجازی مطرح و به مسئولین ادارات ابلاغ گردید.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=91995
  • دیدگاه‌ها برای ظرفیت های فضای مجازی را به جامعه معرفی کنیم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.