• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
0

ظرفیت های فرهنگی، ورزشی، تفریحی رها شده در استان همدان

  • کد خبر : 168208
  • 01 آبان 1401 - 8:52
ظرفیت های فرهنگی، ورزشی، تفریحی رها شده در استان همدان

استفاده از ظرفیت های فرهنگی، از سالن های ورزشی گرفته تا مدارسی که فضای ورزشی آن تبدیل به انباری شده است، یک امر ضروری است. در شرایطی که جوانان ما نیاز مبرم به مکان های تفریحی دارند، استفاده از فضاهای تفریحی باید به یک برنامه جدی تبدیل شود. به گزارش عصرهمدان؛ استفاده از ظرفیت های […]

استفاده از ظرفیت های فرهنگی، از سالن های ورزشی گرفته تا مدارسی که فضای ورزشی آن تبدیل به انباری شده است، یک امر ضروری است. در شرایطی که جوانان ما نیاز مبرم به مکان های تفریحی دارند، استفاده از فضاهای تفریحی باید به یک برنامه جدی تبدیل شود.

به گزارش عصرهمدان؛ استفاده از ظرفیت های فرهنگی، از سالن های ورزشی گرفته تا مدارسی که فضای ورزشی آن تبدیل به انباری شده است، یک امر ضروری است. در شرایطی که جوانان ما نیاز مبرم به مکان های تفریحی دارند، استفاده از فضاهای تفریحی باید به یک برنامه جدی تبدیل شود.

تاکید مخبر بر لزوم برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های نشاط آفرین در کشور

محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور عصر جمعه در اختتامیه جشنواره وحدت اقوام ایرانی در محل دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر)، در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر اهمیت نشاط‌ آفرینی در جامعه، بر لزوم برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های نشاط آفرین در استان‌های سراسر کشور تأکید کرد.

مخبر با اشاره به بازدید خود از غرفه‌های محصولات و صنایع دستی اقوام گفت: در این بازدید با برخی از مردم و غرفه‌داران گفتگو کردم و خوشبختانه امید و نشاط در روحیه آن‌ها نمایان بود که لازم است این‌گونه برنامه‌ها استمرار داشته باشد و تکرار شود.

مردم ایران همواره به مملکت و دین خود تعصب و علاقه داشته‌اند

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به ابتکار این جشنواره برای حضور اقوام مختلف و معرفی رسم و رسوم قومیت‌های مختلف کشورمان تصریح کرد: مردم ایران در طول تاریخ تعصب و علاقه زیادی نسبت به مملکت و دین خود داشته‌اند و به همین دلیل ایران همواره مستقل بوده است؛ گرچه در برخی مقاطع گذشته زمامداران کشور وابستگی‌هایی داشتند.

مخبر ‌برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها را که عامل اتحاد و وحدت اقوام و مذاهب مختلف کشور است، مثبت ارزیابی کرد و گفت: باید از برگزاری این‌گونه برنامه‌ها حمایت شود و برای تقویت و تکرار چنین رویدادهایی تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جنبه مثبت دیگر این جشنواره اشتغال‌زایی و عرضه محصولات مختلف همچون صنایع دستی است که به‌طور ویژه توسط بانوان انجام شده و امیدوارم شاهد توسعه این‌گونه برنامه‌های مفید و سازنده باشیم.

آیت الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان نیز در خطبه های نماز جمعه ۲۲ مهرماه همدان تاکید کرد: امروز می بینیم در آشوب ها میلیاردها هزینه به کشور وارد شده، قبل از آن که خسارت وارد شود برای مسائل فرهنگی هم بودجه پرداخت کنید.

وی ادامه داد: ظرفیت های فرهنگی را احتکار کردیم، باشگاه ها و اردوگاه های ما در اختیار نسل جوان نیست، باید در اختیار نسل جوان قرار دهید.

برخی از باشگاه های آموزش و پرورش و ورزش و جوانان تبدیل به انباری شده است، چرا رایگان در اختیار جوانان قرار نمی دهید؟

به گزارش عصرهمدان؛ به دنبال پیگیری ها، مشاهده شد که شهر همدان وضعیت مناسبی در واگذاری اماکن ورزشی ندارد و بنابر توضیحات مدیر کل اداره ورزش و جوانان باید دلایل ضعف این آسیب شناسایی و بعد به رفع آن پرداخت.

احتکار ظرفیت های فرهنگی کشور یکی از مهمترین دغدغه هایی است که باید بررسی و به آن پرداخته شود.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=168208
  • دیدگاه‌ها برای ظرفیت های فرهنگی، ورزشی، تفریحی رها شده در استان همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.