• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
5
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

طوفان‌‌‌ الاقصی یکی از عملیات‌های بی‌نظیر در طی چند سال اخیر بوده است

  • کد خبر : 200213
  • 17 مهر 1402 - 11:42
طوفان‌‌‌ الاقصی یکی از عملیات‌های بی‌نظیر در  طی چند سال اخیر بوده است
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات طوفان الاقصی یکی از عملیات‌های بی‌نظیر در طی چند سال اخیر بوده است.

احمدحسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه این عملیات معادلات منطقه‌ای را به‌هم زده است، تصریح کرد: این عملیات تحسین برانگیز هشداری برای سران کشورهایی است که بدنبال عادی سازی روابط با رژیم منحوس صهیونیستی بودند.

وی افزود: این دولت‌ها باید بدانند که رژیم پوشالی صهیونیستی ماندنی نیست. نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دولت‌های گره خورده به این تار عنکبوت، تاکید کرد: به دامن ملت‌های خود بازگردند و خود را از این مخمصه نجات دهند.

فلاحی تاکید کرد: از دولت‌های اسلامی نیز درخواست می‌کنیم که با شروع این حرکت پیروزمندانه به نیروهای رزمنده در میدان کمک کنند.

وی با یاری خواستن از دولت‌های دیگر از نظر مالی و نیروی نظامی، اذعان داشت: با شروع این حرکت، وحشت و فرار صهیونیست‌های جنایتکاری که سالیان سال زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع را کشتند، آغاز شده و این سرزمین اشغالی، قبله‌گاه اول مسلمین و سرزمین مقدس از لوث وجود متجاوزگران پاک خواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت مردان کشور ما همیشه پای کار مقاومت بوده‌اند، تاکید کرد: حمایت‌های رئیس جمهور  از طریق سخنرانی و دعوت دیگر کشورها برای کمک به فلسطینیان، نشان داد که دولت مردان کشور ایران هیچ‌ وقت از مقاومت در برابر جنایتکاران و اشغالگران دست برنخواهند داشت.

وی با اشاره به بیانات رئیس جمهور که گفت امروز روز سازش نیست، روز مقاومت است، افزود: با مقاومت است که می‌شود به جنایت ۷۰ ساله صهیونیست‌ها پایان داد.

نماینده مردم همدان و فامنین،در مجلس شورای اسلامی، به بیان نظر خود پرداخته و عنوان کرده است که عملیات طوفان الاقصی، یکی از عملیات‌های بی‌نظیر و بی‌سابقه در طول چند سال اخیر می‌باشد.

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=200213
  • دیدگاه‌ها برای طوفان‌‌‌ الاقصی یکی از عملیات‌های بی‌نظیر در طی چند سال اخیر بوده است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.