• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3

طرح آموزش یادآوران معروف در مدارس همدان برگزار می شود

  • کد خبر : 29518
  • 11 آبان 1398 - 13:18
طرح آموزش یادآوران معروف در مدارس همدان برگزار می شود

مسئول خواهران طلایه داران معروف در همدان با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر گفت: طرح آموزش یادآوران معروف با هدف ترویج این فریضه در مدارس استان اجرا می شود . الهه مختاری، مسئول واحد خواهران طلایه داران معروف در همدان و مربی طرح امین در گفتگو با خبرنگار عصر همدان […]

مسئول خواهران طلایه داران معروف در همدان با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر گفت: طرح آموزش یادآوران معروف با هدف ترویج این فریضه در مدارس استان اجرا می شود .

الهه مختاری، مسئول واحد خواهران طلایه داران معروف در همدان و مربی طرح امین در گفتگو با خبرنگار عصر همدان ؛ با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر گفت: در مدارس امروزه ما ضرورت امر به معروف و پرورش نسلی که دغدغه امر به معروف را داشته باشند الزامی است و در همین راستا مجموعه طلایه داران معروف استان همدان به فرماندهی میثم صابریون با تعامل مدیران سعی در احیا و فرهنگ سازی اقامه امر به معروف در مدارس استان را دارند.

وی ادامه داد:اولین مدرسه ای که از این طرح استقبال کردند مدرسه ریحانه النبی با مدیریت بهناز جعفرپور بودند که اولین همایش یادآوران معروف و دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان برگزار شد.

مختاری با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه افزود: یکی از بهترین مکان هایی که می تواند رواج دهنده این فریضه مهم باشد آموزش و پرورش است که نه تنها دانش آموزان بلکه مربیان و والدین نیز در این حوزه باید آموزش داده شوند چرا که مربیان با بیان شیوای معروف و تقبیح منکر می توانند زمینه را طوری فراهم کنند که دانش آموزان مروج معروف و ترد کننده منکر باشند.

وی عنوان کرد: در کنار جلسات و همایش های برگزار شده می توان از نمایشگاههای امر به معروف و نهی از منکر و معرفی کتب مناسب در این حوزه استفاده کرد تا دانش آموزان بهتر و بیشتر در این زمینه شناخت پیدا کنند.

 

انتهای پیام/ا

 

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=29518
  • دیدگاه‌ها برای طرح آموزش یادآوران معروف در مدارس همدان برگزار می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.