• امروز : سه شنبه - ۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 28 May - 2024
1

ضرورت طرح مسئله محور موضوعات در مجمع بسیج/ حفظ جمعیت جوان و قطع وابستگی به نفت در دستور مجمع باشد

  • کد خبر : 70716
  • 22 خرداد 1399 - 16:20
ضرورت طرح مسئله محور موضوعات در مجمع بسیج/ حفظ جمعیت جوان و قطع وابستگی به نفت در دستور مجمع باشد

سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه مجامع بسیج استان یکی از بسترهایی است که می توان از آن استفاده کرد، گفت: باید موضوعات را به عنوان مسئله محور در مجامع مطرح کرد و برای آن ها هیئت اندیشه ورز قرار داد. به گزارش عصر همدان؛ سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصار الحسین ع استان همدان، […]

سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه مجامع بسیج استان یکی از بسترهایی است که می توان از آن استفاده کرد، گفت: باید موضوعات را به عنوان مسئله محور در مجامع مطرح کرد و برای آن ها هیئت اندیشه ورز قرار داد.

به گزارش عصر همدان؛ سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصار الحسین ع استان همدان، در مجمع بسیج استان همدان که ظهر امروز برگزار  شد، اظهار کرد: ظرفیت مجامع بسیج در سطح استان با توجه به تخصصی بودن حوزه های بسیج می توانند مشکلات اصلی که در هر قشر وجود دارد را بررسی کنند و راهکارهای متناسب با آن را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه یکی از بسترهای بسیار مناسبی که می‌توان از آن استفاده کرد مجامع بسیج در کل استان است، عنوان کرد: می توان موضوعات را به عنوان مسئله محور در مجامع مطرح کرد و برای آن ها هیئت اندیشه ورز قرار داد.

فرمانده سپاه انصار الحسین ع استان همدان ادامه داد: بعد از تشکیل هیئت اندیشه ورز باید موضوعات مورد بررسی قرار گیرد و راهکارهای اجرایی به دستگاه ها و مدیران استان ارائه شود.

سردار مجیدی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در روز سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: این مطالب بسیار راه گشاست و می تواند به عنوان برنامه های سال ۹۹ برای مجامع بسیج مدنظر قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه شخصیت امام خمینی (ره) یک تحول بزرگی در جامعه فقه ایجاد کرد، گفت: امام خمینی (ره ) از مسائل جزئی گذشت و یک مسئله بزرگ محوری را برای نظام تعریف کرد و آن مسئله نه شرقی نه غربی بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان در ادامه به تحولات در بحث اقتصاد و جمعیت در سخنرانی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: کاهش نرخ جمعیت در حال رخ دادن است که رهبر معظم انقلاب از کلمه دهشتناک برای آن استفاده کردند.

سردار مجیدی با بیان اینکه با روندی که پیش می رویم در آینده کشور ما هم از نظر سن به عنوان یک کشور پیر تلقی می شود، تصریح کرد: اگر بخواهیم یک کشور انقلابی داشته باشیم با جمعیت «سن بالا» نمی‌توان آن را اداره کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از پیر شدن جمعیت باید فکر و اندیشه کرد و یکی از دستور کار مجامع بسیج می تواند راهکارهای رسیدن و چگونگی حفظ جمعیت جوان کشور و شادابی، تلاش و پتانسیل همیشگی انقلاب باشد تا بتوانیم نقش خود را در مسائل کشوری ایفا کنیم.

سردار مجیدی با بیان اینکه تحول دیگری که مقام معظم رهبری به آن اشاره نمودند مسئله اقتصاد بود، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که ما و دیگر کشورهای جهان به آن مواجه هستیم بیماری کروناست که بعد از به وجود آمدن این بیماری ماهیت اصلی کشورها خودنمایی کرد و وضعیت کشورهایی که از آن ها با زرق و برق تعریف می کردند آنگونه نبود ک عنوان می شد!

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با عنایت خداوند در حق نظام جمهوری اسلامی توانستیم با تمام شرایط سخت، تحریم ها را پشت سر بگذاریم، عنوان کرد: ما می توانیم با برنامه ریزی مشکلات اقتصادی خودمان را حل کنیم.

رئیس مجمع بسیج استان همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد بدون نفت اظهار کرد: یکی از اشکالاتی که ما داریم وابسته بودن اقتصاد به نفت است که اگر بتوانیم از مشتقات نفت استفاده کنیم و به مرور خود نفت را از اقتصاد حذف کنیم قطعا یک توانمندی بیشتری در اقتصاد خواهیم داشت.

سردار مجیدی با تقدیر از جامعه پزشکی استان گفت: دانشگاه علوم پزشکی همدان با درایت و جدیت بسیار توانست مانع آسیب به استان شود.

وی با بیان اینکه جامعه پزشکی استان همدان در بحث کرونا انصافا شاهکار کردند، عنوان کرد: با پای کار آمدن مردم، مدیران بهداشت استان توانستند این بیماری که مشکلات عمده ای را برای استان می توانست فراهم کند را تا جای ممکن کاهش دهند.

انتهای پیام/ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=70716
  • دیدگاه‌ها برای ضرورت طرح مسئله محور موضوعات در مجمع بسیج/ حفظ جمعیت جوان و قطع وابستگی به نفت در دستور مجمع باشد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.