• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

ضرورت سازماندهی خانه های سازمانی در استان همدان/ دادستان ورود کند

  • کد خبر : 71375
  • 27 خرداد 1399 - 13:48
ضرورت سازماندهی خانه های سازمانی در استان همدان/ دادستان ورود کند

سعید کورش رحیم گفت با بیان اینکه  ورود جدی و بدون ملاحظه سیستم قضایی و نهادهای نظارتی به مسئله خانه های سازمانی سازمان ها و ادارات مطالبه جدی مردمی است، گفت: راه دور کردن مسئولین از اشرافیت و مال اندوزی، مطالبه گری مردمی و نظارت جدی دستگاه های متولی است. سعید کورش رحیم، دبیر قرارگاه […]

سعید کورش رحیم گفت با بیان اینکه  ورود جدی و بدون ملاحظه سیستم قضایی و نهادهای نظارتی به مسئله خانه های سازمانی سازمان ها و ادارات مطالبه جدی مردمی است، گفت: راه دور کردن مسئولین از اشرافیت و مال اندوزی، مطالبه گری مردمی و نظارت جدی دستگاه های متولی است.

سعید کورش رحیم، دبیر قرارگاه مطالبه گری شهید همدانی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: بزرگترین ظرفیت انقلاب اسلامی و نظام اسلامی طبق فرمایش رهبر انقلاب عدالتخواهی است.

وی با بیان اینکه عدالت خواهی ایجاب می‌کند که مسئله خانه های سازمانی و استفاده از آن بصورت دقیق و بر اساس قوانین ساماندهی شوند، افزود: مسئله مسکن امروز به یک مطالبه و دغدغه جدی مردم تبدیل شده است.

کورش رحیم با اشاره سخنان نائب رئیس اتحادیه اصناف همدان مبنی بر خرید زمین‌ها و املاک توسط صاحبان شغل ها و مناصب و سوداگری در این بخش،تصریح کرد:  چگونه می توان نام چنین مسئولینی را در بین کسانی که به دنبال تحقق آرمان های انقلاب هستند ذکر کرد؟

دبیر قرارگاه مطالبه گری شهید همدانی ورود جدی و بدون ملاحظه سیستم قضایی و نهادهای نظارتی به این مسئله را مطالبه جدی مردمی برشمرد و گفت: راه دور کردن مسئولین از اشرافیت و مال اندوزی مطالبه گری مردمی و نظارت جدی دستگاه های متولی است.

وی وضعیت فعلی مسکن در استان همدان را زیبنده و در شأن مردم ندانست و گفت: باید ساختاری شفاف در خصوص وضعیت مسکن و خانه های سازمانی ایجاد شود.

کورش رحیم با اشاره به نیاز اساسی برخی افراد کم در آمد در دستگاه های مختلف به خانه سازمانی، افزود: از مسئولین امر تقاضا می کنیم در خصوص خانه های سازمانی استان برای مردم شفاف سازی کنند.

دبیر قرارگاه مطالبه گری شهید همدانی عنوان کرد: متاسفانه دیده می شود افرادی در دوره هایی مسئولیت داشته اند اما چندین سال خود و خانواده آن ها در خانه های سازمانی زندگی کرده اند.

وی در پایان با تقاضا از مسئولین برای رسیدگی به این مسئله، گفت: اگر متولیان برای حل مسئله خانه های سازمانی و خانه های ادارات و شفافیت در این خصوص برنامه ای ندارند از دادستان محترم خواهشمندیم به عنوان حامی مردم به این موضوع مهم رسیدگی کند.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=71375

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خیلی خوب بود خبرتون