• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
0

اقامه عزاداری ممنوع نیست بلکه باید پروتکل‌های بهداشتی در مراسم ها رعایت شوند

  • کد خبر : 81088
  • 08 شهریور 1399 - 9:48
اقامه عزاداری ممنوع نیست بلکه باید پروتکل‌های بهداشتی در مراسم ها رعایت شوند

حجت الله مهدوی اظهار کرد: دنیا مبتلای بلایای بزرگی است که اسرائیل ترامپ و بیماری کرونا هر سه، غده سرطانی جهان امروز هستند. به گزارش عصر همدان، حجت الله مهدوی فرماندار شهرستان کبودراهنگ با اشاره به مدیریت کنترل درست کرونا در کشور گفت: کشور ما با مدیریت و اتکا به توان داخلی در مقابل موج […]

حجت الله مهدوی اظهار کرد: دنیا مبتلای بلایای بزرگی است که اسرائیل ترامپ و بیماری کرونا هر سه، غده سرطانی جهان امروز هستند.

به گزارش عصر همدان، حجت الله مهدوی فرماندار شهرستان کبودراهنگ با اشاره به مدیریت کنترل درست کرونا در کشور گفت: کشور ما با مدیریت و اتکا به توان داخلی در مقابل موج اول کرونا ایستادگی کرد و سربلند و پیروز از این موج عبور کرده است.

مهدوی با اشاره به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی اضافه کرد:مردم فهیم کبودرآهنگ مستحضر باشند که کسی برگزاری عزاداری و برپایی مراسمات مذهبی در این شهرستان را ممنوع نکرده است بلکه با توجه به فرمان مقام معظم رهبری همه مراسمات مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی با درخواست از مسئولین هیئات مذهبی گفت:از همه عزاداران حسینی در این شهرستان خواهشمندیم که کلیه پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسمات مذهبی را رعایت نمایند.

وی با انتقاد از برخی رسانه ها در سطح شهرستان و استان بیان کرد: افرادی که به سفر استاندارد همدان به پایگاه هوایی نوژه خرده گرفته و انتقاد می کنند بدانند تقویت نیروهای مسلح وظیفه همه آحاد جامعه است چرا که اقتدار این نیروها باعث قوت قلب ملت و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ با درخواست از منتقدان عنوان کرد:برخی ها با انصاف مسائل را تحلیل کرده و از حاشیه ها دور کنند چرا که در طول ۲۶ ماه فعالیت این جانب در این شهرستان ۵۹۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد و ۲۵۳ میلیون تومان به بهره برادری رسیده است آگاه باشید دشمن در فکر ایجاد یاس و ناامیدی در کشور است.

فرماندار کبودراهنگ با انتقاد صریح از برخی جریان های نا امید کننده افزود: برخی ها با ایجاد جو نامناسب سعی در القا این موضوع دارند که حال که نماینده مردم شهرستان به رحمت خدا رفته حق شهرستان ما پایمال خواهد شد با صراحت به آن ها می گویم مگر ما مرده ایم که حق مردم شهرستان تضییع شود.

مهدوی با تقدیر از مردم شهرستان اضافه کرد: کبودراهنگ از پیشتازان انقلاب اسلامی و حسینی بوده است و مردم این دیار افتخار این را دارند که اولین میدان در کشور را به نام ولایت نامگذاری و افتتاح کرده اند و نام کبودراهنگ ماه ها قبل از پیروزی انقلاب از لسان پیر جماران بازگو شده است.

وی اضافه کرد:شهدای پنجم آبان کبودراهنگ نماد آزادگی و ولایتمداری مردمان این دیار درتاریخ انقلاب اسلامی هستند و انقلاب اسلامی به برکت خون همین شهیدان در حال صدور به نقاط مختلف جهان است.

مهدوی در انتها خاطر نشان کرد:مردم این شهرستان سرباز ولایت بوده اند پیرو فرمان رهبر تمامی نکات بهداشتی در مراسمات مذهبی را رعایت خواهند کرد.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=81088
  • دیدگاه‌ها برای اقامه عزاداری ممنوع نیست بلکه باید پروتکل‌های بهداشتی در مراسم ها رعایت شوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.