• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
6
نماینده مردم همدان در مجلس:

شکست رژیم صهیونیستی غیر قابل ترمیم است

  • کد خبر : 201006
  • 23 مهر 1402 - 11:18
شکست رژیم صهیونیستی غیر قابل ترمیم است
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: سازه‌ها و ستونها‌ی رژیم‌ صهیونیستی به هم خورده و متزلل شده و شکست اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی غیر قابل ترمیم است.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مانند ساختمانی که کج و معوج شده باشد و با یک تکان ساختمان تخریب می‌شود گفت: این ساختمان دیگر ساختمان قبلی نخواهد شد مگر بنیان آن کلا بهم بریزد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تا به حال چنین ضربه‌ای نخورده بود گفت: روحیه نیروهای نظامی و مردمی که البته همه صهیونیست‌ها اعم از نیروهای نظامی و مردمی تفکرات صهیونیستی و جنایتکارانه دارند به هم خورده است .

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه امکان پذیر نیست این رژیم به حالت قبلی برگردد یادآورشد: شهرک نشینان آموزش جنایت کاری می‌بینند و مسلح هستند و طی چند ساله همانند سگ هار، فلسطینی‌ها را می‌گیرند.

فلاحی افزود: ۷۰۰ کودک بی گناه را در غزه به شهادت رساندن و جنایت کارانه می‌گویند این‌ها با بمب هایی که ما ساختیم از بین رفتند .

وی از حدود یک هزار و ۵۰۰ کشته در رژیم صهیونیستی خبر داد و افزود: رژیمی که دو نفر تلفات می داد روحیه نیروهای آن بهم می‌خورد الان دچار این وضعیت شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی نمی‌گذارد اخبار کشته ها به گوش برسد گفت: در آینده وقتی میزان تلفات منتشر شود بدون شک آثار زیان بار روانی زیادی دارد که این روند منجرمی شود کسانی که متجاوزانه آمدند و اشغال کردند برگردند به خانه و زندگی خودشان درکشورهای اروپایی و غیره و زمین فلسطین را واگذار کنند.

فلاحی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی، جنس یهود را برتر می‌دانند و می‌گوید تنها انسان بر روی زمین ما هستیم افزود: وقتی جنس خودشان از بین برود ضربات روحی شدیدی به آن‌ها می‌خورد.

وی در پایان گفت: رژیم صهیونیستی اگر بخواهد جان خود را نجات دهند باید از سرزمین فلسطین بیرون بروند و به صاحبان اصلی واگذار کنند.

 

انتهای پیام/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=201006
  • دیدگاه‌ها برای شکست رژیم صهیونیستی غیر قابل ترمیم است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.