• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
9

شکست بزرگ اطلاعاتی و امنیتی آبروی اسرائیل را برد

  • کد خبر : 200732
  • 20 مهر 1402 - 11:07
شکست بزرگ اطلاعاتی و امنیتی آبروی اسرائیل را برد
اتفاقات این روزها در فلسطین اتفاقات بی‌نظیر و عظیمی است و یک معجزه الهی است، مقاومت پیروز شد و اسرائیل کیش و مات شد.

به گزارش عصر همدان؛ ابهت خیالی اسرائیل حتی برای کشورهایی که باورش کرده بودند شکسته شد اسرائیلی که بخاطر به رخ کشیدن خود حاضر است هر کاری انجام دهد، بچه شیر خواره بکشد، زن بی‌دفاع بکشد و زنان و مردان یک روستا را قتل عام کند و به خود افتخار کند.

روستای دیریاسین در دو روز حدود۳۶۰ نفر را شکنجه و به زنان آن ها تعرض کردند، شکم زنان باردار را پاره کردند و جنین‌ها را بیرون آوردند، ۵۳بچه را از دیوارها پایین انداختند و اجساد آن ها را در چاه‌های آب روستا انداختند، اعضای بدن آنها را بریدند و تکه تکه کردند……

تاریخ جنایت اسرائیل سر سام‌آور است، قدرت‌نمایی اسرائیل برای زهر چشم گرفتن از همه دولت‌ها و ملت‌ها خط قرمز ندارد.

 

شکست بزرگ اطلاعاتی و امنیتی آبروی اسرائیل را برد

عملیات «طوفان الاقصی» که بی‌سابقه است نیاز به چندین ماه هماهنگی دارد که لازمه آن ارتباطات و جلسات پی در پی است حالا رژیمی که این همه به سیستم امنیتی و اطلاعاتی خود می بالد چطور می شود که از این عملیات با این گستردگی مطلع نشود و به اذعان خود آن‌ها، اصلی ترین ویژگی عملیات «طوفان الاقصی» غافلگیرانه بودنش معرفی می شود، این شکست اطلاعاتی آبرو اسرائیل را برد.

عملیات«طوفان الاقصی» یک معجزه است و مثل جنگ ها ی بیست و دو سه روزه نیست ودر عرض یک روز توسط رزمندگان فلسطین انجام شد و دنیا شاهد شکسته شدن اقتدار اسرائیل است.

حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدینی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه وعده الهی مبنی بر اینکه استقامت و پایداری، نتیجه آن فتح و پیروزی است گفت: مدافعان رژیم خائن، چه مدافعان خائنی که فرضا از ایرانی‌هایی هستند که ازاسرائیل حمایت کردند، چه استکبار جهانی، بدانند جبهه مقاومت و پایداری ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان ادامه داد: همه‌ی آزادگان جهان بدانند راه امام، راه شهدا، راه رهبری و راه ولایت همیشه پایدار و پا بر جا و قرص و محکم است و اتفاقاتی که در جامعه اسلامی و جامعه جهانی می‌افتد نتیجه این راهبردها و اهدافی است که حضرت امام پایه گذاری کرد و رهبر معظم انقلاب هم همان راه را ادامه داد.

وی افزود: اقدامات و تلاش‌ها‌ی شهدایی چون شهید «سردار همدانی» و سردار مقاومت «سردار سلیمانی» به ثمر رسید و الان ما شاهد این پیروزی بزرگ هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان گفت: استقامت و پایداری و حوصله به خرج دادن، نتیجه بخش است حتی در مقابل دشمنی به نام اسرائیل که استکبار جهانی هم از او حمایت می کند.

وی ادامه داد: اسرائیل با تمام قوا و با تمام امکانات در مقابل ملت مظلومی ایستاده بود که هیچ امکانات و تجهیزاتی نداشت اما این صبر و پایداری فلسطینی‌ها نتیجه بخش بود.

حاجی زین العابدینی افزود: اتحاد و انسجام تمام گروه های مبارز فلسطینی و جبهه مقاومت به عنوان ید واحد و در کنار هم هر چه زودتر نابودی اسرائیل را رقم خواهد زد.

 اسرائیلی ها مظلوم نمایی نکنند

به گزارش عصر همدان؛زمین غصب کردند باید پای عواقب آن هم باشند در سرزمین فلسطین زن و بچه آوردند، خانه ساختن بخاطر اینکه تسلط خود را در این سرزمین مقدس تثبیت کنند.

غیر نظامی هم در اسرائیل دشمن است چون با آگاهی از این که سرزمین، سرزمین اشغالی است آمده اند به گفته امام خمینی(ره) یهود مهاجر در فلسطین با یهود در سایر کشورها فرق دارد یهود در فلسطین با هر خصوصیتی اعم از مسلح و غیر مسلح ،دولتی و غیر دولتی همگی غاصب و دشمن محسوب می‌شوند.

 

!مظلوم نمایی نکنید قبلا هم هشدار داده شدنرفتید حالا تاوانش را بدهید، آمده اند در زمین فلسطین میگویند امنیتمان حفظ شود

جنایت هایی که رژیم صهیونیست انجام داده است ….. یادمان نرفته است.

اگر ما امروز از مظلوم دفاع نکنیم که از اصول اساسی دین ما است، اگر اسرائیل را در آن مرزها مدیریت نکنیم باید در شهر های مرکزی با آن بجنگیم نه در مرز هایمان….

انتهای پیام/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=200732
  • دیدگاه‌ها برای شکست بزرگ اطلاعاتی و امنیتی آبروی اسرائیل را برد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.