• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در بهار تشکیل شد

  • کد خبر : 39503
  • 07 دی 1398 - 9:20
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در بهار تشکیل شد

سید محمد موسوی عضو هیات موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از تشکیل مجمع عمومی این شورا در بهار خبر داد. عضو هیات موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ از تشکیل جلسه مجمع عمومی این شورا خبر داد و گفت: این شورا برای انتخاب یک فرد انقلابی […]

سید محمد موسوی عضو هیات موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از تشکیل مجمع عمومی این شورا در بهار خبر داد.

عضو هیات موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ از تشکیل جلسه مجمع عمومی این شورا خبر داد و گفت: این شورا برای انتخاب یک فرد انقلابی در شهرستان تشکیل شده و در همه شهرستان ها تشکیل می شود.

موسوی افزود: این شورا متشکل از ۱۱ نفر عضو اصلی و ۴ نفر عضو علی البدل است که این افراد با انتخاب مجمع عمومی انتخاب شده و با هر یک از کاندیداها دیدار و گفتگو داشته و در نهایت ۳ یا ۴ نفر را انتخاب می کنند.

عضو هیات موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه گفت: پس از آن در جلسه مجمع عمومی به افراد انتخابی رای داده می شود تا یک نفر انتخاب شود، به طور همزمان این اتفاق در شهرستان کبودراهنگ نیز خواهد افتاد و در نهایت بین دو نفر از شهرستان بهار و کبودراهنگ، یک نفر به طور واحد انتخاب و به مردم معرفی می شود.

وی هدف از تشکیل این این شورا را شناخت و معرفی یک فرد انقلابی در انتخابات مجلس شورای اسلامی به مردم بیان کرد و اظهار داشت: سعید فریدی وثوق، حسین محمدی، ، حسین وزیری جمیل، مهدی رفیع خانی، محسن ایوبی، سید محمد موسوی، مهراد میرزایی، مصطفی سلیمانی، حسن صفری، یوسف عبدی نژاد و محمد شکوری به عنوان اعضای اصلی شورا و حامد وزیری، عباس رهنما، حمیدرضا شیری و مهدی رهنما به عنوان اعضای علی البدل شورای ائتلاف شهرستان بهار انتخاب شدند.

انتهای پیام/ ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=39503
  • دیدگاه‌ها برای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در بهار تشکیل شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.