• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
5
نماینده مردم همدان و فامنین درمجلس:

شهید سلیمانی ارتش بین‌المللی ایجاد کرد

  • کد خبر : 208768
  • 17 دی 1402 - 10:16
شهید سلیمانی ارتش بین‌المللی ایجاد کرد
نماینده مردم همدان و فامنین درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید سلیمانی یک ارتش بین‌المللی ایجاد کرد، گفت: نخ تسیبح تمام جبهه‌های مقاومت خود شهید است، او با ایجاد یک دیدگاه و هدف مشترک تحت یک فرماندهی از همه ملیّت‌ها و جریانات مذهبی مختلف،داعش را در سوریه و عراق جمع کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ احمدحسین فلاحی، در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به مکتب سلیمانی، اظهار داشت: اکنون فقط جنبه نظامی بودنش شهید سلیمانی مد نظر نیست، او یک شخصیت نظامی است که ۴۰ سال در عرصه نظام با دشمنان نظام اسلامی در جبهه‌های مختلف، نبرد کرده است.

وی افزود: این شخصیت برجسته همچنین در عرصه‌ سیاسی هم بعنوان یکی از افراد تاثیرگذار در منطقه شناخته شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین درمجلس شورای اسلامی بیان کرد: در عرصه اقتصادی، برخی دولتمردان به این اعتراف دارند که خیلی از تحریم‌ها را به نظر شهید سلیمانی دور می‌زدند، که این امر باعث انسجام جبهه مقاومت در یمن، فلسطین، لبنان و عراق شده است.

فلاحی با بیان اینکه شهید سلیمانی یک ارتش بین‌المللی ایجاد کرد، عنوان کرد: نخ تسیبح تمام جبهه‌های مقاومت خود شهید است، او با ایجاد یک دیدگاه و هدف مشترک تحت یک فرماندهی از همه ملیّت‌ها و جریانات مذهبی مختلف،داعش را در سوریه و عراق جمع کرد.

وی تصریح کرد: در تصمیم‌گیری‌های کلان در کل این منطقه از سوریه گرفته تا یمن، لبنان و عراق همه با یک ادبیات مشخص، حرکت می‌کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین درمجلس شورای اسلامی اذعان داشت: اگر شخصیت همه جانبه و دیدگاه الهی این شهید بزرگوار نبود، جمع کردن این افراد با مذاهب، دیدگاه‌ها و ملیت‌های مختلف گرد یک محور امکان‌پذیر نبود.

فلاحی با بیان اینکه یک منطق واحد در جبهه مقاومت حاکم است، گفت: در عملیات الاقصی، برای اولین بار تمام نیروهای مقاومت هماهنگ عمل کرده و رژیم صهیونیستی را از هر طرف مورد هجمه قرار دادند.

وی ادامه داد: در این عملیات صرفاً رژیم صهیونیستی شکست نخورد، بلکه در این جنگ آبروی و تمام حیثیت آمریکا با این همه کمک و پشتیبانی اطلاعاتی_امنیتی و تجهیزاتی که به این رژیم منحوس کرد، و در آخر در مقابل یک گروه تحت فشار و محاصره اینگونه شکست خورد، بر باد هوا رفت.

نماینده مردم همدان و فامنین درمجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام، اکنون فهمیده‌اند که چه فکر و شخصیتی پشت این جبهه بوده و اینگونه این‌ جبهه‌ها را سازماندهی کرده است، بیان کرد: جبهه مقاومت بعد از ۸۰ سال مقاومت با عملیات الاقصی این شکست مفتصحانه را بر صهیونیست‌ها متحمل کرد

جنایتکاران منتظر پاسخ کوبنده و قاطع باشند

وی در پی حادثه تروریستی دیروز عصر در کرمان، اذعان داشت: وقتی این رژیم منحوس، در جبهه مقابل نمی‌تواند پاسخگو باشد، به پشت جبهه‌ها رو آورده است و شروع به زدن افراد عادی، فرمانده‌ها و پشتیبانان کرده است.

فلاحی ادامه داد: قطعاً این حادثه تروریستی نقشه آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی است و باید به آن پاسخ درخوری داده شود.

وی همچنین افزود: مردم باید بدانند که اگر ما دشمن را رها کنیم، دشمن ما را رها نخواهد کرد، همانطور که ایران از زوایای مختلف از دشمن انتقام گرفت، این دفعه هم پاسخ کاری که کرده است را خیلی قاطع دریافت خواهد کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین درمجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آنچه که مردم در پی این حوادث اتفاق افتاده، مطالبه می‌کنند، پاسخ قاطع آشکاری است که درس عبرتی برای همه متجاوزان شود.

فلاح یادآور شد: در ترورهای قبلی هم در واقع پاسخ داده شده اما خیلی پاسخ در خور شان و منزلت نیروها و مخصوصاً سردار سلیمانی نبوده است.

انتهای پیام/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208768
  • دیدگاه‌ها برای شهید سلیمانی ارتش بین‌المللی ایجاد کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.