• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

شهر مهاجران میزبان نماینده ولی فقیه در استان همدان بود

  • کد خبر : 145429
  • 01 اسفند 1400 - 9:11
شهر مهاجران میزبان نماینده ولی فقیه در استان همدان بود

به دعوت حجت الاسلام عالمی امام جمعه مهاجران، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان جهت پیگیری پروژه های نیمه کاره مهاجران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به شهر مهاجران سفر کرد. علی فردوسی پور، به گزارش عصرهمدان؛ در سفر یکروزه حجت الاسلام حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان […]

به دعوت حجت الاسلام عالمی امام جمعه مهاجران، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان جهت پیگیری پروژه های نیمه کاره مهاجران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به شهر مهاجران سفر کرد.

علی فردوسی پور، به گزارش عصرهمدان؛ در سفر یکروزه حجت الاسلام حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان به شهر مهاجران همراه با معاونین عمرانی و اقتصادی استاندارد ، مدیر کل ورزش و جوانان استان، فرماندار و مسولین شهر مهاجران از پروژه های نیمه تمام این شهر بازدید شد.

این هیئت در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای شهر مهاجران به مقام شامخ شهدای گل گون کفن مهاجران ادای احترام نمودند، همچنین در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدا و بزرگداشت خانواده معزز شهدا با خانواده شهید پرویز الهی دیدار کردند.

در ادامه این سفر نماینده ولی فقیه استان همدان و هیئت همراه از پروژه های نیمه کاره مهاجران مانند ورزشگاه که چندین سال است با بی مهری مسئولین نیمه کاره رها شده است به صورت میدانی بازدید شد، همچنین مبلغین و روحانیون منطقه مهاجران با آیت الله شعبانی در مصلای امام حسن مجتبی علیه السلام دیدار و گفتگو کردند.

امیداست که با وحدت و همگرایی، همت حرکت در بین مسولین و تسریع در پیگیری پروژه های عملیاتی ایجاد گردد و قوانینی که سال ها باید پیگیری کنند تا به نتیجه برسد را با همت خود تسریع نمایند، که اگر عملیاتی شود هزینه های زیادی برای شهر جهت اجرای پروژه های عمرانی، ورزشی، فرهنگی و… زنده خواهد شد و تنها راه پیشرفت شهر مهاجران با همت مسولین شهر مهاجران میسر است تا به مثابه مناطق دیگر کشور و استان با وحدت گام به گام به پیشرفت هایی در شأن مردم عزیز منطقه برسیم.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=145429
  • دیدگاه‌ها برای شهر مهاجران میزبان نماینده ولی فقیه در استان همدان بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.