• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1
شناسنامه‌دار شدن مربیان ورزش‌های روزانه همدانی کلید خورد؛

مربیان با مدرک و شناسنامه در ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی

  • کد خبر : 214682
  • 30 فروردین 1403 - 9:46
مربیان با مدرک و شناسنامه در ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی
رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان همدان گفت: برای نخستین بار، مربیان ورزش های روزانه اعم از صبحگاهی و عصرگاهی شناسنامه دار می شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ به نقل از روابط عمومی هیاتهای همگانی استان همدان گفت: سعید پناه آبادی اظهار کرد: طرح شناسنامه دار شدن مربیان در راستای ساماندهی فعالان این عرصه و معرفی آنها به شهروندان است.

وی اضافه کرد: تمامی ایستگاه های ورزش صبحگاهی نیز به زودی در مکان هایی که فعالیت دارند، دارای پلاک ثابت خواهند شد تا ضمن اطلاع رسانی لازم، شهروندان را برای حضور در این ایستگاه ها تشویق کنیم.

پناه آبادی با بیان اینکه مربیانی که متقاضی تاسیس ایستگاه ورزش صبحگاهی هستند باید دارای مدرک علوم ورزشی باشند، خاطرنشان کرد: از فعالیت مربیان فاقد مدارک معتبر ورزشی در ایستگاه ها جلوگیری خواهد شد.

وی از ورزش صبحگاهی به عنوان یکی از رشته های پراستقبال نزد مردم همدان برشمرد و افزود: حضور در ایستگاه های صبحگاهی به صورت رایگان است و هیچ محدودیتی برای رده های سنی مختلف ندارد.

رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان همدان ادامه داد: هم اکنون ۶۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی به صورت ثابت و موقت در سطح این شهرستان فعالیت دارند.

وی تعداد مربیان فعال در ورزش های روزانه همدان را بیش از ۸۰ نفر برشمرد و اظهار کرد: اغلب ین مربیان بیش از ۲۰ سال در ورزش های روزانه فعالیت دارند.

پناه آبادی یادآور شد: همچنین به دنبال مشارکت با شهرداری همدان در راستای تحت پوشش قرار دادن مربیان ورزش صبحگاهی و ارایه خدمات رفاهی تفریحی برای آنها هستیم.

 

انتهای خبر/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=214682
  • دیدگاه‌ها برای مربیان با مدرک و شناسنامه در ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.