• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

شقاوت و سنگدلی دشمنان، راه مقابله با اراده ملت را جز در ترور ناجوانمردانه نمی‌بینند

  • کد خبر : 94359
  • 08 آذر 1399 - 12:21
شقاوت و سنگدلی دشمنان، راه مقابله با اراده ملت را جز در ترور ناجوانمردانه نمی‌بینند

سلمان امیری در پیامی ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت و افزود: شقاوت و سنگدلی دشمنان این ملت که راه مقابله با اراده ملت را جز در ترور ناجوانمردانه نمی بینند. به گزارش عصر همدان، عصر روز جمعه ۷ آذرماه با ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران، فرمانده انتظامی […]

سلمان امیری در پیامی ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت و افزود: شقاوت و سنگدلی دشمنان این ملت که راه مقابله با اراده ملت را جز در ترور ناجوانمردانه نمی بینند.

به گزارش عصر همدان، عصر روز جمعه ۷ آذرماه با ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران، فرمانده انتظامی استان همدان در واکنش به این مهم، ترور ناجوانمردانه این شهید را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

و لاتحسبنّ الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربّهم یرزقون…

ترور ناجوانمردانه و شهادت دانشمند برجسته کشورمان، دکتر محسن فخری‌زاده، ثابت کرد پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی همواره خار چشمی در چشم دشمنانی است که با شهادت دانشمندان این آب و خاک به دنبال تضعیف کشورمان هستند اما نه تنها این آرزو را به‌گور خواهند برد بلکه مردم و نیروهای مسلح ثابت قدم این مسیر را ادامه خواهند داد .

فرماندهی و کارکنان انتظامی استان همدان این اقدام پلید و ددمنشانه، را به شدت محکوم می نماید و اعلام می دارد که این اتفاقات نه‌تنها لحظه‌ای حرکت پرسرعت پیشرفت را متوقف نخواهد ساخت، بلکه ملت و خصوصاً نیروهای مسلح را در پیگیری و تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مصمم‌تر خواهد کرد.

شقاوت و سنگدلی دشمنان این ملت که راه مقابله با اراده ملت را جز در ترور ناجوانمردانه نمی بینند، در طول بیش از ۴ دهه عمر پر برکت انقلاب بر جهانیان ثابت شده و به فرموده ی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام‌خمینی رضوان الله تعالی علیه، این خون ها باعث بیداری بیش از پیش ملت ما می شود.

این فرماندهی شهادت دانشمند فرزانه شهید محسن فخری زاده را به امام عصر ارواحنا فداه، فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض نموده، از خداوند منان برای آن شهید والا مقام، علو درجات و برای بازماندگان، صبر مسالت دارم.

فرمانده انتظامی استان همدان – سرتیپ دوم ستاد سلمان امیری

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=94359
  • دیدگاه‌ها برای شقاوت و سنگدلی دشمنان، راه مقابله با اراده ملت را جز در ترور ناجوانمردانه نمی‌بینند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.